Forum > Färdiga produktioner
Jocke & Plinka -Lucky Catch
Toby:
Vaknade med att jag hade en låt i huvudet som jag inte fattade var jag hört. Jo det var denna! :D Supersnyggt har det blivit!/Toby
Jocke:
Härligt med en varm filt Bjurte! ;) Vet ju att du gillar diskant... ;) Jag kämpade länge med att allt skulle få plats... så här efteråt slår det mig att jag ofta hört att varje instrument ska få sitt eget frekvensområde... Kanske är det lite överdrivet men vi har nog ett eget sound på G här! ;)
Va roligt att du gillar den Toby! :D Hoppas den inte satt sig hårdare än att du lyckas befria dig emellanåt! ;)
Vi får väl skicka ut den här "flirten" i världen Plinka? Kanske någon ropar ett lika vackert svar? ;)
Marsall:
Nu börjar det hittas hem bra..gitarrfiguren ligger bra i volym under sången (kanske ett halvt ner i figuren.? ..smakis kanske) :D Annars fint sound ini kaklet o hoppas på mer låtar framöver.. :)
MaxB:
--- Citat från: Plinka skrivet 07.03.2016, 10:28:40 ---...I WISH, Jocke, att jag hade lite självupplevda flirtar på senare år att skriva om, men jag får istället använda min fantasi och inlevelseförmåga på bästa sätt...(eller så har jag det utan att erkänna det eftersom jag tydligen vet precis vilken känsla jag skriver om) <_<
--- Slut citat ---
Härligt soft stycke med underbara insatser från instrumentalister och sångerska!
Ja flirtar är härliga! Tur för dig att du bor så långt från Stockholm! :wub:
Du har en härlig röst som kommer fram i den här låten!
Och Jocke, så nära det var för ett möte i augusti då jag var på en liten roadtrip, i dina trakter.
Den dagen jag åkte upp till Stockholm hade jag tänkt besöka men det hade blivit ett stopp nästan direkt, efter jag lämnade Blues-Slims på Österlen och då hade jag nog inte hunnit hem till Stockholm innan jag somnat vid ratten.
Kanske blir en annan gång...
Bra hantverk i den här sommarnätta låten.
Roffe H:
Låter mycket bra detta, verkligen lyckat colab. :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida