Forum > Färdiga produktioner

Toby "Slowly"

<< < (5/8) > >>

Roffe H:
Jätte fin låt, läckert när blåset kom till (i mitt tycke är sången lite stark överlag...men det är jag det)  :)
Roffe H

Eddi:
Javisst bättre nu inte så tillgjord sång och nu ligger den rätt dessutom - bra!

Edit: den riktigt fina upplevelsen är nu du sjunger kör med dig själv - det passar otroligt bra.

Toby:

--- Citat från: Roffe H skrivet 19.02.2016, 17:11:31 ---Jätte fin låt, läckert när blåset kom till (i mitt tycke är sången lite stark överlag...men det är jag det)  :)
Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roffe!
--- Citat från: Eddi skrivet 20.02.2016, 02:48:47 ---Javisst bättre nu inte så tillgjord sång och nu ligger den rätt dessutom - bra!

Edit: den riktigt fina upplevelsen är nu du sjunger kör med dig själv - det passar otroligt bra.

--- Slut citat ---
Kul du gillar!

Plinka:
Instämmer i att det är en jätteskön låt, och du har en skön och lyssningsvänlig röst. Gillar att låten växer så här med blås och körer mm, och att det är ett så repetetivt tema gör att den fastnar, det är bra. Men det gör också att man skulle kunna tänka sig lite lekfullhet mot slutet vad gäller sången. Undrar hur det skulle låta om en av "körmedlemmarna" wailar till det lite i en lite i en powerstämma i bakgrunden? Svårt att förklara vad jag menar, men jag bara fick en "audiell" vision här under lyssningen  :D

Alatar:
Fin låt.
Lättsam och skön att lyssna på.
Kanske lite för enformigt i längden.
Du skulle kunna testa att lägga till ett gitarrsolo eller liknande någonstans, för att bryta upp det mer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion