Forum > Färdiga produktioner
Toby "Slowly"
Toby:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2016, 18:21:13 ---Skön låt!
Vid 77-80 och 101-106 bör du sjunga om nån av stämmorna eller klippa och flytta så att alla stämmor är i total synk med varandra. Det är låten värd.
Kanske kan kopiera dem från 168 där jag upplever dem i synk.
Härligt blås! Vad använder du?
--- Slut citat ---
MaxB:Har klippt och flyttat och hoppas att det blev bättre. Tack! Blåset kommer från Logic X. Kul att det låter bra! :)
Toby:
Har försökt att förbättra lite till på sången.
Eddi:
Jepp nu har du lyckats inkorporera sången mer med bandet och det låter bra, jag upplever dock att leadsången ligger lite höger vilket inte behöver vara fel men lite ovanligt känns det som - möjligen är det mina öron som är obalanserade?
Himla skön låt i vart fall :D
hogge:
Ny förmåga på KR (jag har inte varit här på ett tag)?
Riktigt skön låt.. Rösten är också bra, men får en känsla av att du "anstränger" dig för mycket.. Jag kan så klart ha fel, men när jag lyssnar så får jag känslan av att du fokuserar mer på att få ett bra amerikanskt uttal än rösten.. Inte för att rösten låter fel - ÅTERIGEN - (skitfin), men ibland låter den lite konstlad..
Men, som sagt - riktigt bra..
Toby:
--- Citat från: Eddi skrivet 12.02.2016, 14:48:19 ---Jepp nu har du lyckats inkorporera sången mer med bandet och det låter bra, jag upplever dock att leadsången ligger lite höger vilket inte behöver vara fel men lite ovanligt känns det som - möjligen är det mina öron som är obalanserade?
Himla skön låt i vart fall :D
--- Slut citat ---
Enligt mina reglar ska den ligga i mitten. :P Ny version uppe nu. Tack för klapp på axeln. :)
--- Citat från: hogge skrivet 13.02.2016, 01:41:54 ---Ny förmåga på KR (jag har inte varit här på ett tag)?
Riktigt skön låt.. Rösten är också bra, men får en känsla av att du "anstränger" dig för mycket.. Jag kan så klart ha fel, men när jag lyssnar så får jag känslan av att du fokuserar mer på att få ett bra amerikanskt uttal än rösten.. Inte för att rösten låter fel - ÅTERIGEN - (skitfin), men ibland låter den lite konstlad..
Men, som sagt - riktigt bra..
--- Slut citat ---
Allt är omsjunget för att det ska bli bättre. Hoppas jag. Tack för gillande av låten.
/Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida