Forum > Färdiga produktioner
Toby "The headache is yours"
Marsall:
Gurorna Check! sången check! ..Fin inramning nu o skön låt ..Stråkar är gott MEN inte i denna.. sabbar nu inramningen.. Men det är jag de :)
Toby:
--- Citat från: Marsall skrivet 01.03.2016, 10:31:53 ---Gurorna Check! sången check! ..Fin inramning nu o skön låt ..Stråkar är gott MEN inte i denna.. sabbar nu inramningen.. Men det är jag de :)
--- Slut citat ---
Fint, då vet jag vad du tycker om stråket. Härligt att du gillar annars. Tack! /Toby
Toby:
--- Citat från: Roffe H skrivet 29.02.2016, 22:41:16 ---Mjuk och fin låt som svänger, sången är kanon. :) Stråkar? en smaksak, tycker inte de sitter i vägen.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack så mycket för fin kritik! Suger i mig. :D/Toby
Asti:
Skön låt och snyggt arr! Du har en bra sångröst. Kanske skulle önska lite mer
diskant möjligen... Gitarren upplever jag lite dov. Tror den också skulle behöva mer diskant,
och även skäras mer i de låga frekvenserna.
Jag tycker nog att stråkarna funkar här!
Skönt med lita bossa-toner! :)
/Asti
Toby:
--- Citat från: Asti skrivet 01.03.2016, 19:45:04 ---Skön låt och snyggt arr! Du har en bra sångröst. Kanske skulle önska lite mer
diskant möjligen... Gitarren upplever jag lite dov. Tror den också skulle behöva mer diskant,
och även skäras mer i de låga frekvenserna.
Jag tycker nog att stråkarna funkar här!
Skönt med lita bossa-toner! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Tack för fin respons! Innan var gitarren för tunn nu lite för dov. Ska skruva lite till, också på rösten. :) Ok med stråk leder med 2-1! /Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida