Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Its Not the Fall That Kills you Mix 2015
MOMA:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 04.12.2015, 15:42:40 ---Skön låt. Får Matt Bianco -vibbar här. Pianot kunde gärna ha lite mer karaktär. Nu är det lite bakom och blygt liksom.
//Space
--- Slut citat ---
Matt Bianco? (måste läsa på kvickt nu... upp me spotify...hum di dum dum di dum...jaha ja.... jomen det var ju riktigt snällt tänkt!)
Idén med komp-pianot i bakgrunden har jag nog egentligen snott från Steely D – allt för att det ska gunga rätt :)
Tack för positiv kommentar!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Bribedant skrivet 27.11.2015, 01:38:00 ---I'm getting really mellow yellow here, moma <_<
--- Slut citat ---
Well well Mr Bribed Ant - that can be arranged :)
MOMA
Girly:
"Det är en konst, eller rättare sagt ett knep med att flyga. Knepet är att lära sig kasta sig till marken och missa." /Liftarens guide till galaxen. Kom att tänka på den med tanke på titeln :)
Riktigt cool låt! B) :D
/Girly
MOMA:
--- Citat från: Girly skrivet 21.12.2015, 23:43:24 ---"Det är en konst, eller rättare sagt ett knep med att flyga. Knepet är att lära sig kasta sig till marken och missa." /Liftarens guide till galaxen. Kom att tänka på den med tanke på titeln :)
Riktigt cool låt! B) :D
/Girly
--- Slut citat ---
Ett av de självklara litterära storverken i vårt tid! (inte minst fångad av "osannolikhets-driften" och dess drastiska konsekvenser i 1.an)
Tack för positiv respons!
MOMA
Henric:
Mkt bra låt, utmärkt arrangemang, pianot känns möjligen lite väl statiskt bitvis som någon annan också påpekade.....sånginsatsen är väldigt bra tycker jag gillar överrlag hela produktionen! Verkar som du har en lite vassare version på G kanske inte fel - hursomhelstochemmelrtidocheme dan denna gillade jag!
Mvh Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida