Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Its Not the Fall That Kills you Mix 2015
MOMA:
--- Citat från: Henric skrivet 23.12.2015, 18:26:48 ---Mkt bra låt, utmärkt arrangemang, pianot känns möjligen lite väl statiskt bitvis som någon annan också påpekade.....sånginsatsen är väldigt bra tycker jag gillar överrlag hela produktionen! Verkar som du har en lite vassare version på G kanske inte fel - hursomhelstochemmelrtidocheme dan denna gillade jag!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Tack för positiv och relevant feedback! Det kan hända inom en inte allt för avlägsen framtid att en inte helt okänd trummis känd här som Hagis kommer att lyfta ekipaget ett par hundra procent. Vi får hålla tummarna och återkomma så snart visionen blir verklighet.
Ha det!
MOMA
Henric:
Lyssnat igen och nu upplever jag pianot mera in i mixen - roligt med lite bigband swing! :wub:
Henric
Jambrains:
Inte min genre riktigt så inte mycket att säga om låt och framförande än att det i mina otränade öron låter mycket bra.
Mixen har jag faktiskt inga klagomål på heller.
Ont om konstruktiv kritik blev det..... :(
MOMA:
--- Citat från: Henric skrivet 27.12.2015, 09:58:25 ---Lyssnat igen och nu upplever jag pianot mera in i mixen - roligt med lite bigband swing! :wub:
Henric
--- Slut citat ---
Javisst, man testar runt lite - även om det kanske inte är ens främsta disciplin :)
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Jambrains skrivet 27.12.2015, 23:02:06 ---Inte min genre riktigt så inte mycket att säga om låt och framförande än att det i mina otränade öron låter mycket bra.
Mixen har jag faktiskt inga klagomål på heller.
Ont om konstruktiv kritik blev det..... :(
--- Slut citat ---
Positiva hurra-rop är helt ok för en enkel låtsnickare - det är lite av det smörjmedel för det annars ganska trögstartade maskineriet :D :D
Tack och ha det gott
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida