Forum > Färdiga produktioner

MOMA – A Simple Thrill – Mix sept 2015

<< < (3/6) > >>

Bribedant:
Riktigt najs nu denna lilla pärla. Asti's stråk idé skulle säker sitta bra  men med det här fräscha arret/soundet är A Simple rätt nära hands-off! stadiet.

MaxB:
Gillar't.
Gnissel är ett gnissel men en del tycker till och med att det tillför något gott.
Gitarrlir får mig att tänka på två kr-referenser faktiskt. Dels Karl dels Asti.
Då den första sången kommer in tänker jag först "skånska" vet inte varför men där dök tanken upp att det skulle kunna vara ett alster Asti sjunger på.
Gillar helheten.

MOMA:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.09.2015, 01:09:24 ---He doesnt love and he never will... alltså jag har hakat upp mig på det där ber om ursäkt för det men borde du inte sjunga she doesnt love you..... det blir fortfarande tredje person men som du sjunger nu blir det ju fjärde person typ..... :wacko:

--- Slut citat ---

Men kärleken är ju knepigt komplicerad:

Han har gått runt alldeles intill tjejen han är så bottenlöst förälskad i, men hela tiden blivit betraktad som "kompis" va. Och så till slut får stackarn nog och säger att "du den däringa snubben som du trasslade med i helgen, han älskar inte dig ett dugg - så varför går du och slänger bort dig själv på engångsstrul?" Typ. (och sen kan han ju ändå inte hålla sig, utan får spel i slutet och säger precis som det är)
Men som sagt, kärleken är knepigt komplicerad - även utanför låtarna  :D

Och tack även för lovorden!

MOMA

Eddi:

--- Citat från: MOMA skrivet 25.09.2015, 11:38:25 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 25.09.2015, 01:09:24 ---He doesnt love and he never will... alltså jag har hakat upp mig på det där ber om ursäkt för det men borde du inte sjunga she doesnt love you..... det blir fortfarande tredje person men som du sjunger nu blir det ju fjärde person typ..... :wacko:

--- Slut citat ---

Men kärleken är ju knepigt komplicerad:

Han har gått runt alldeles intill tjejen han är så bottenlöst förälskad i, men hela tiden blivit betraktad som "kompis" va. Och så till slut får stackarn nog och säger att "du den däringa snubben som du trasslade med i helgen, han älskar inte dig ett dugg - så varför går du och slänger bort dig själv på engångsstrul?" Typ. (och sen kan han ju ändå inte hålla sig, utan får spel i slutet och säger precis som det är)
Men som sagt, kärleken är knepigt komplicerad - även utanför låtarna  :D

Och tack även för lovorden!

MOMA

--- Slut citat ---
Ok då börjar jag fatta ju!  :D

Marsall:
Riktigt myspysig låt Varm lixom i sin kokong..Lir o sång e ju handsken .. man vill tralla med ..Guran e ju lite dov under sången ackorden försvinner Men då lyssnar jag ju på sången o pulsen från basen ..så det funkar bra.. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion