Forum > Färdiga produktioner

MOMA – A Simple Thrill – Mix sept 2015

<< < (6/6)

MOMA:
Gracias! Det värmer att höra!

MOMA

MOMA:

--- Citat från: Gurano skrivet 24.09.2015, 00:47:11 ---Låter bra. Guran haltar lite i introt tror jag. Å kanske att guran är lite instäng?? men jag har nya hörlurar så örat kan nog luras av det (är inte van med lurarna än - blir kanske inte riktigt nöjd å går tillbaka till de gamla)
/G

--- Slut citat ---

Har nu vevat och vevat fram och tillbaka, och känner nog att gitarren sitter tajming-mässigt ganska ok, men jobbar däremot på balans, så att det som krävs går fram.

Är på´t  :)

MOMA

MOMA:

--- Citat från: MaxB skrivet 25.09.2015, 10:24:23 ---Gillar't.
Gnissel är ett gnissel men en del tycker till och med att det tillför något gott.
Gitarrlir får mig att tänka på två kr-referenser faktiskt. Dels Karl dels Asti.
Då den första sången kommer in tänker jag först "skånska" vet inte varför men där dök tanken upp att det skulle kunna vara ett alster Asti sjunger på.
Gillar helheten.

--- Slut citat ---

Mycket hedrande må jag säga - "ett alster Asti sjunger på" - en tackar! (med den katalog som herr A ståtar med så kanske det är mer uppmuntran än faktum, men roligt att höra!)

MOMA

Asti:

--- Citat från: MOMA skrivet 09.10.2015, 17:26:47 ---
Gnissel är ett gnissel men en del tycker till och med att det tillför något gott.
Då den första sången kommer in tänker jag först "skånska" vet inte varför men där dök tanken upp att det skulle kunna vara ett alster Asti sjunger på.
Gillar helheten.

--- Slut citat ---

Mycket hedrande må jag säga - "ett alster Asti sjunger på" - en tackar! (med den katalog som herr A ståtar med så kanske det är mer uppmuntran än faktum, men roligt att höra!)

MOMA

--- Slut citat ---
Nej, nu måste jag protestera! Max svamlar (Ursäkta Max).  :)
Du har med din personliga stil och sköna låtar i hög grad bidragit till att blåsa nytt liv i KR,
som var på väg att somna in ett tag. Det behövs nya medlemmar med engagemang och idéer som du!
Du står bra på egna ben och behöver inga referenser. Jag gillar din musik skarpt!
/Asti

MOMA:

--- Citat från: Asti skrivet 09.10.2015, 23:20:16 ---
--- Citat från: MOMA skrivet 09.10.2015, 17:26:47 ---
Gillar helheten.

--- Slut citat ---

MOMA

--- Slut citat ---
Nej, nu måste jag protestera! Max svamlar (Ursäkta Max).  :)
Du har med din personliga stil och sköna låtar i hög grad bidragit till att blåsa nytt liv i KR,
som var på väg att somna in ett tag. Det behövs nya medlemmar med engagemang och idéer som du!
Du står bra på egna ben och behöver inga referenser. Jag gillar din musik skarpt!
/Asti

--- Slut citat ---

Närmast rörd till tårar tackar jag uppriktigt för alla de hedrande orden, och särskilt min ev inverkan på KR – som jag för övrigt tycker är ett föredöme som forum, med medlemmar som inte minst utbyter idéer, teknik och inspiration - istället för att desperat sälja sig och jaga "likes". Vi får hjälpas åt att hålla fanan högt  :D

MOMA

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion