Forum > Färdiga produktioner
MOMA – A Simple Thrill – Mix sept 2015
MOMA:
Med nya prylar och inte minst nya monitorer, satte jag mig ner och gjorde ny mix & master på ett tidigare stycke. Mina nya KRK är bra men smärtsamt ärliga, så det krävs lite mod och fix för att få till balans och energi.
Låten om den evige kompisen, som kanske till slut får till det?
Får se vad du tycker när du lyssnar - hoppas att känslan går fram :)
MOMA
Gurano:
Låter bra. Guran haltar lite i introt tror jag. Å kanske att guran är lite instäng?? men jag har nya hörlurar så örat kan nog luras av det (är inte van med lurarna än - blir kanske inte riktigt nöjd å går tillbaka till de gamla)
/G
Eddi:
Känslan går absolut fram men jag förstår inte historien riktigt - är den gay kanske? :unsure:
Håller med Gurano om att hackan inte flyter riktigt och nåt fel i början med basen men det är småsaker låten är bra och du sjunger bra.
Bribedant:
Här har du nog klickat fel knapp någonstans. Mono :P
MOMA:
HA HA Mono nu förvandlat till hjälplig stereo och utan några förutfattade meningar om det ena eller andra så handlar låten om en manlig stackare som spenderat sin tid intill sin hjärtas dam - som uppenbarligen inte upptäckt honom :wacko:
Kommer under kommande dagar öppna upp och jobba om gitarrer, och se till att lyfta över 1000 hertz - bör skapa crisp och luft!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida