Forum > Demolåtar
Marsall - Rakt Över Vägen
Gurano:
En låt som bär ditt signum.
Tycker om guran/gurorna när det lossnar vid 103 :D
Viskningen funkar i mina öron.
Tycker att du kan ha ett annat ljud på gura 2. Jag får lite digitalt knaster i min lyssning? När två röster sjunger samtidigt så är det på något ställe som den ena inte riktigt träffar tonen. Ta även bort bruset innan instrumenten/allt börjar.
Tja det är vad jag hör
Gurano
Bribedant:
Jag gillade det här. Kanske pga att jag fick goa vibbar från mitt 70 tal. förövrigt, +1 på Asti's kommentar.
Plinka:
Jättebra! Gillar att du har sån fantasi och humor i ditt sätt att skapa, och att du har en sån härlig direkt stil!
Marsall:
--- Citat från: Gurano skrivet 24.09.2015, 01:10:56 ---En låt som bär ditt signum.
Tycker om guran/gurorna när det lossnar vid 103 :D
Viskningen funkar i mina öron.
Tycker att du kan ha ett annat ljud på gura 2. Jag får lite digitalt knaster i min lyssning? När två röster sjunger samtidigt så är det på något ställe som den ena inte riktigt träffar tonen. Ta även bort bruset innan instrumenten/allt börjar.
Tja det är vad jag hör
Gurano
--- Slut citat ---
Tack gurano för Guragill"push"feedback :D
Har försökt rättat till dom möjliga knaster som var på guran o sjungt om lite reffesång ..Bruset e lite dist ..o byiga vindar ..Kanske en synth i början? ;) :)
--- Citat från: Bribedant skrivet 24.09.2015, 03:23:28 ---Jag gillade det här. Kanske pga att jag fick goa vibbar från mitt 70 tal. förövrigt, +1 på Asti's kommentar.
--- Slut citat ---
Tack BribedAnt för gillande o 70-talet rockar fett! :D
--- Citat från: Plinka skrivet 24.09.2015, 12:18:24 ---Jättebra! Gillar att du har sån fantasi och humor i ditt sätt att skapa, och att du har en sån härlig direkt stil!
--- Slut citat ---
Tack Plinka för fina Ord dom värmde gottmos ! :D
biomoib:
Jag gillar den oväntade utvecklingen i både låt och text. Jag stör mig lite på riffet i inledningen och under om det måste ligga där?
Jag tycker det är en strålande bra idé och tycker låten är värd lite mer arbete. Speciellt sången kan nog bli lite mer naturlig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida