Forum > Färdiga produktioner
Asti - One blink is a lifetime (med körer, klar!)
Eddi:
--- Citat från: Asti skrivet 18.09.2015, 09:21:06 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 17.09.2015, 22:22:31 ---Javisst den här versionen tilltalade mig MYCKET bättre när man slapp steelen. Tankarna nu går åt Roy Orbinson och det hemliga bandet. Den här är minst lika bra som deras - bra gitarrspel som limmar ihop det hela :D
--- Slut citat ---
Jo, att ersätta steelen med de här elgitarrerna var nog ett bra drag, tror jag.
Och givetvis är man minst lika bra som Orbison, Petty, Dylan & co! :D
Tack för din feedback!
/Asti t.f. Travelling Vetlandabo
--- Slut citat ---
Bra då är vi ense :D
Marruschkka:
Väldigt fin version, har inte hört den med steelen, men är inte särskilt förtjust i det så jag känner mej rätt säker på att den här är bästa verren för mig :rolleyes:
Bravo!
/Marre
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 19.09.2015, 01:23:30 ---
--- Citat från: Asti skrivet 18.09.2015, 09:21:06 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 17.09.2015, 22:22:31 ---Javisst den här versionen tilltalade mig MYCKET bättre när man slapp steelen. Tankarna nu går åt Roy Orbinson och det hemliga bandet. Den här är minst lika bra som deras - bra gitarrspel som limmar ihop det hela :D
--- Slut citat ---
Jo, att ersätta steelen med de här elgitarrerna var nog ett bra drag, tror jag.
Och givetvis är man minst lika bra som Orbison, Petty, Dylan & co! :D
Tack för din feedback!
/Asti t.f. Travelling Vetlandabo
--- Slut citat ---
Bra då är vi ense :D
--- Slut citat ---
Ja, jag har alltid varit ense.
Man blir det när man lever i de djupa Småländska skogarna... :wacko: :D
Asti:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 19.09.2015, 17:46:07 ---Väldigt fin version, har inte hört den med steelen, men är inte särskilt förtjust i det så jag känner mej rätt säker på att den här är bästa verren för mig :rolleyes:
Bravo!
/Marre
--- Slut citat ---
Tack Marre!
Det som började som ett strängtest slutade som en Travelng Wilburys wannabe-låt! :)
Jag får nog ransonera steelen mer, annars blir man väl snart kallad Stålfarfar. B)
/Asti t.f. reseledare
Dividend:
Vet omte vilken som var popversionen eller rockversionen, men låten i trådhuvudet låter jätte bra och den lät poppig.
Beatles kommer man ju att tänka på, men attt du blivit jämförd med Wiehe och Afzelius.... Du är bättre än dessa båda herrar.
Total utklassning. Tror Marre skrev nåt likande tidigare i nån tråd.
J'ättetrevlig låt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida