Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Never here with me
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 25.08.2015, 08:50:34 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 24.08.2015, 22:21:25 ---.. Hmm nu när jag läser PMet så ser jag att Asti ville att jag skulle sänka reverbet :D Hoppsan
Men i alla fall nu fixat
--- Slut citat ---
Exakt! Tänkte PM:a på nytt, men då vet du vad jag vill! :)
Kan maila dig viskspåren om du vill ha med dom!
/Asti
--- Slut citat ---
Ja skicka gärna över dem :D
/G
Fuzzbub:
--- Citat från: Gurano skrivet 24.08.2015, 20:35:29 ---
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 24.08.2015, 09:35:22 ---Håller med Eddi om att det är lite för mycket reverb på sången men bara lite. :) Sen tycker jag att trumspelet är lite för hafsigt liksom och jag hoppade till vid 40-41 då det verkar vara nåt skumt, eller så är det jag som inte hänger med i svängarna bara. :)
Annars en bra och medryckande låt. /Fuzz
--- Slut citat ---
Ändrat reverbet - men trummorna funkar i mina öron, men ändrade lite där du sa ändå :D
--- Slut citat ---
:D Bra nu. Jag hoppade inte till och det låter najs hela vägen! /Fuzz
MOMA:
Skööön låt!
Gitarr-liret sitter perfekt och jag fastnar direkt för basliret! Bra fixat!
Men, kanske ett tips - testa att släcka reverbet helt och jobba med ett enkel delay. Man får upp närvaron och nerven i leaden men behåller rymden som sitter så bra för arret. Tycker jag då typ... :P
Bra samarbete - mycket kul att lyssna in på!!
Plinka:
Läckert att få höra två så tydliga och olika KR-profiler mötas, vilket härligt sound det blev! Skön låt :D
Har ännu inte lyssnat på Astis mix, men ska göra dt
Tillägg: Ja, nu noterar jag att Astis sångmix låter lite mjukare...ja det är ju en fråga om tycke och smak! Jättefin den med!
Gurano:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 25.08.2015, 11:44:30 ---:D Bra nu. Jag hoppade inte till och det låter najs hela vägen! /Fuzz
--- Slut citat ---
Najs bra å kul att höra - har nu oxå lagt på Asti viskningsröster
--- Citat från: MOMA skrivet 01.09.2015, 10:03:40 ---Skööön låt!
Gitarr-liret sitter perfekt och jag fastnar direkt för basliret! Bra fixat!
Men, kanske ett tips - testa att släcka reverbet helt och jobba med ett enkel delay. Man får upp närvaron och nerven i leaden men behåller rymden som sitter så bra för arret. Tycker jag då typ... :P
Bra samarbete - mycket kul att lyssna in på!!
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar - ska testa det där med delay
--- Citat från: Plinka skrivet 04.09.2015, 10:48:32 ---Läckert att få höra två så tydliga och olika KR-profiler mötas, vilket härligt sound det blev! Skön låt :D
Har ännu inte lyssnat på Astis mix, men ska göra dt
Tillägg: Ja, nu noterar jag att Astis sångmix låter lite mjukare...ja det är ju en fråga om tycke och smak! Jättefin den med!
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar
Har nu även lagt på Astis viskningar
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida