Forum > Demolåtar

Gurano & Asti - Never here with me

<< < (3/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 25.08.2015, 08:50:34 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 24.08.2015, 22:21:25 ---.. Hmm nu när jag läser PMet så ser jag att Asti ville att jag skulle sänka reverbet :D Hoppsan
Men i alla fall nu fixat

--- Slut citat ---
Exakt! Tänkte PM:a på nytt, men då vet du vad jag vill!  :)
Kan maila dig viskspåren om du vill ha med dom!
/Asti

--- Slut citat ---
Ja skicka gärna över dem :D
/G

Fuzzbub:

--- Citat från: Gurano skrivet 24.08.2015, 20:35:29 ---

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 24.08.2015, 09:35:22 ---Håller med Eddi om att det är lite för mycket reverb på sången men bara lite.  :)   Sen tycker jag att trumspelet är lite för hafsigt liksom och jag hoppade till vid 40-41 då det verkar vara nåt skumt, eller så är det jag som inte hänger med i svängarna bara.  :)

Annars en bra och medryckande låt.  /Fuzz

--- Slut citat ---
Ändrat reverbet - men trummorna funkar i mina öron, men ändrade lite där du sa ändå :D

--- Slut citat ---

:D   Bra nu.  Jag hoppade inte till och det låter najs hela vägen!   /Fuzz

MOMA:
Skööön låt!
Gitarr-liret sitter perfekt och jag fastnar direkt för basliret! Bra fixat!
Men, kanske ett tips - testa att släcka reverbet helt och jobba med ett enkel delay. Man får upp närvaron och nerven i leaden men behåller rymden som sitter så bra för arret. Tycker jag då typ... :P
Bra samarbete - mycket kul att lyssna in på!!

Plinka:
Läckert att få höra två så tydliga och olika KR-profiler mötas, vilket härligt sound det blev! Skön låt :D
Har ännu inte lyssnat på Astis mix, men ska göra dt

Tillägg: Ja, nu noterar jag att Astis sångmix låter lite mjukare...ja det är ju en fråga om tycke och smak! Jättefin den med!

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 25.08.2015, 11:44:30 ---:D   Bra nu.  Jag hoppade inte till och det låter najs hela vägen!   /Fuzz

--- Slut citat ---
Najs bra å kul att höra - har nu oxå lagt på Asti viskningsröster

--- Citat från: MOMA skrivet 01.09.2015, 10:03:40 ---Skööön låt!
Gitarr-liret sitter perfekt och jag fastnar direkt för basliret! Bra fixat!
Men, kanske ett tips - testa att släcka reverbet helt och jobba med ett enkel delay. Man får upp närvaron och nerven i leaden men behåller rymden som sitter så bra för arret. Tycker jag då typ... :P
Bra samarbete - mycket kul att lyssna in på!!

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar - ska testa det där med delay

--- Citat från: Plinka skrivet 04.09.2015, 10:48:32 ---Läckert att få höra två så tydliga och olika KR-profiler mötas, vilket härligt sound det blev! Skön låt :D
Har ännu inte lyssnat på Astis mix, men ska göra dt

Tillägg: Ja, nu noterar jag att Astis sångmix låter lite mjukare...ja det är ju en fråga om tycke och smak! Jättefin den med!

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar
Har nu även lagt på Astis viskningar

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion