Forum > Demolåtar
EMU+ANGELINA: Dream?
Emulator:
Ålrajt:då testar jag att skita ner ljudet ännu mer (för det vill jag;) ) och postar vad samplingar och vi säger/sjunger. Så får du kolla om upplevelsen blir större med textförståelse eller om det blir ett omtag på hele rackern.
:)
Light Head:
svårt, skön grund, underbart med sång som har fantasi! En hel del bra ljud.
Egentligen vet jag inte vad jag skall säga om detta.. Annan effekt på sången tror jag att jag skulle börja testa. Hämta in sången från badrummet, det ligger ju längst bort i korridoren oxo...
Själva rythmen/grove't är skönt. Kom att tänka på Peter Gabriel. Han brukar ju köra något liknande. Men man får känslan av en ansats innan "slaget", ååå-hej,,, ååå-hej... nu är det mer hej... hej,,,
Det enda som är tydligt är några SD här och där, resten i låten känns som om det är mic'at..
Måste lyssna mer,,
ynot:
gillar att vandra i det okänd...har görna denna låt i mp3 spelaren då.
lång o allt annat än lättillgänglig :wub:
gott sjungt o spelat kvabbar
1up:
Du har ju hört vad jag tycker över msn. Överlag är det jättebra. Lite distant då som sagt. Annars klurigt att kommentera.
Försöker höra basen men hör ingen förutom den som finns i bastrumman?
De av er som tycker mitt inlägg är tandlöst ska veta att lösgommen med tillhörande pearly whites faktiskt kommit bort!
Emulator:
--- Citat från: Light Head skrivet 06.09.2007, 21:53:07 ---svårt, skön grund, underbart med sång som har fantasi! En hel del bra ljud.
Egentligen vet jag inte vad jag skall säga om detta.. Annan effekt på sången tror jag att jag skulle börja testa. Hämta in sången från badrummet, det ligger ju längst bort i korridoren oxo...
Själva rythmen/grove't är skönt. Kom att tänka på Peter Gabriel. Han brukar ju köra något liknande. Men man får känslan av en ansats innan "slaget", ååå-hej,,, ååå-hej... nu är det mer hej... hej,,,
Det enda som är tydligt är några SD här och där, resten i låten känns som om det är mic'at..
Måste lyssna mer,,
--- Slut citat ---
tebax till ritbordet då..fan, jag som försökte få till ett ååå innan hejjet...en riktig bakåvädsampling. Men, skall fixa mer åd. Sången har jag ännu bbara med effekter, men när filer kommer utan skall den fram o flippas ur kanske.
tack för lyssning :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida