Forum > Demolåtar

EMU+ANGELINA: Dream?

<< < (7/8) > >>

equality:

--- Citat från: Emulator skrivet 16.09.2007, 22:57:47 ---Det finns en ernst i oss alla.

--- Slut citat ---

Näh!  <_< -_-

mahan:
Ojdå, blev nästan rädd efter att ha läst DG:S senaste inlägg att du hade gått och gjort stora förändringar i låten. Lyssnade igen och känner mig mycket lugnare nu :D
Men väntar fortfarande ifvrigt på versionen med den distfria sången! :)

h.   Johan

Angelina:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.09.2007, 00:50:35 ---Jag får associationer till en snedtändning på morfin jag fick när jag låg inne på operation. Jag vaknade tvärt efter en skön slummer av att jag drömde jag hoppade bungy-jump med kedjor.

--- Slut citat ---

Underbart, får jag citera dig på min hemsida?  :lol:

karl:
klart åt det psykadeliska hållet där tritonus inte känns avlägsen...kanske inte min kopp men ändå en suggestiv känsla som jag gillar....gillar trummorna i breaket...och schyssta sound överlag..

/ karl  B)

Rattlesnake:

--- Citat från: Angelina skrivet 17.09.2007, 05:01:36 ---
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.09.2007, 00:50:35 ---Jag får associationer till en snedtändning på morfin jag fick när jag låg inne på operation. Jag vaknade tvärt efter en skön slummer av att jag drömde jag hoppade bungy-jump med kedjor.

--- Slut citat ---

Underbart, får jag citera dig på min hemsida?  :lol:

--- Slut citat ---

Visst, det bjuder vi på!  B) Var för övrigt blindtarmen som opererades bort. Sa dom.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion