Forum > Färdiga produktioner
Asti - Until the darkness goes away (klar) - nu med video!
Asti:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 28.07.2016, 20:19:57 ---Fy fan va bra!!!!
Låten och videon gifter sig perfekt!!
Kan bara ösa superlativer över detta!!
--- Slut citat ---
Ja, jag tycker också att Nicklas fångat stämningen i låten på ett jättebra sätt!
Stort tack Micke, både på egna och Nicklas´vägnar!
/Asti
Fuzzbub:
Wow! Det går inte förbättra denna nu. Jag tycker att allt gifter sig perfekt (inklusive fylligheten!). Videon är passar dessutom perfekt
Imponerande, Asti & son! /Fuzz
MaxB:
Underbart! Vilken bildkänsla Niklas har. Kompositionen med olika motiv i filmen är suverän och förstärker din fina låt enormt mycket!
En stund såg jag i mitt inre att livet kan symboliseras av att nån vrider bandspelaren till Play och senare i livet kan det hända att nån vrider till stopp.
Men för många av oss fortsätter livet ända tills bandet tar slut...
Jag fick en tår i ögat, en behaglig tår...
Asti:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 29.07.2016, 10:55:51 ---Wow! Det går inte förbättra denna nu. Jag tycker att allt gifter sig perfekt (inklusive fylligheten!). Videon är passar dessutom perfekt
Imponerande, Asti & son! /Fuzz
--- Slut citat ---
Det går säkert att förbättra en hel del vad gäller musiken! Själv mäktar jag dock inte med mer! :)
Roligt att du gillar! Tack för fina ord!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.07.2016, 11:02:35 ---Underbart! Vilken bildkänsla Niklas har. Kompositionen med olika motiv i filmen är suverän och förstärker din fina låt enormt mycket!
En stund såg jag i mitt inre att livet kan symboliseras av att nån vrider bandspelaren till Play och senare i livet kan det hända att nån vrider till stopp.
Men för många av oss fortsätter livet ända tills bandet tar slut...
Jag fick en tår i ögat, en behaglig tår...
--- Slut citat ---
Tack Max! Ja, Nicklas jobbar med film och har fin känsla för bildkomposition och att hitta rätt stämningar.
Man visar förresten en film nästa lördag den 6/8 kl 19.05 på SVT1, som han varit med och gjort.
Den handlar om en styrkelyfterska, som heter Bella och som på kort tid nått världseliten.
Jag hade väl liknande funderingar som du kring bandspelaren i videon. :) Kommer också ihåg när jag använde en
snarlik när jag började spela in m.h.a. sound-on-sound teknik i slutet av 60- och början av 70-talet. Mycket brus blev det... :)
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida