Forum > Färdiga produktioner

Asti - Until the darkness goes away (klar) - nu med video!

<< < (11/14) > >>

Roffe H:
Fin låt, text och sång videon är suverän och förstärker känslan, bandspelaren väcker ju minnen, som sagt.  :)
/Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.07.2016, 15:01:18 ---Fin låt, text och sång videon är suverän och förstärker känslan, bandspelaren väcker ju minnen, som sagt.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Ja, videon lyfter låten rejält!
Själv hade jag en gång en Grundig rullbandspelare med möjlighet till sound-on-sound.
Bytte senare upp mig till en Revox, men fortfarande medförde sound-on-sound tekniken
mycket brus, trots att det kom reduceringsfunktioner...och editeringsmöjligheter i efterhand fanns inte!  :)
Tack för din feedback Roughe!
/Asti

Eddi:
Otroligt bra - låt Nicklas göra mer video av dina fina låtar och låt Revox 77:an bli ett signum. Fasen va häftigt liksom!!

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 31.07.2016, 06:03:31 ---Otroligt bra - låt Nicklas göra mer video av dina fina låtar och låt Revox 77:an bli ett signum. Fasen va häftigt liksom!!

--- Slut citat ---
Tack så mycket! Ska vidarebefordra det till Nicklas!  :)
Nu styr jag inte Nicklas och han är ju upptagen av sitt, men jag ska försöka få honom intresserad av lite mer samarbete.
Tycker själv det är otroligt inspirerande att se stämningen i ens låtar förstärkas så här och ge en ny dimension till musiken...
Btw, bandspelaren i videon är en Akai han filmat eller hittat ett klipp på och inte min gamla Revox!  :)
Tack Eddi för din feedback!
/Asti

Bribedant:
Alltså, ibland är dina låtar som polerad mässing, gediget och "shiny". Videon i samma anda sitter perfekt. Så bra detta.

Appropå R2R bandaren, hajade till lite. Har precis tagit fram min Akai, samma modell. Ska se om den går att fixa upp. Legat oanvänd i 20 år, svajade illa sist den gick. Har lite "tejp" planer...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion