Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Forgot To Forget
spacetrucker:
Snyggt :)
Fast sångstämmorna kunde kanske sänkas lite... och hammonden höjas
Annars kanoners ^_^
Edit... konstigt, jag kunde inte skriva detta användandes an Internet Explorer. Den påstod att Ämne, altså "SV: MaxB - Forgot To Forget - ändrat intro, lite mellotron och hammond - 20150714" var för långt.... "You must enter text with 80 or fewer characters". IE lät mig inte posta min kommentar. Men via Google Chrome gick det utan problem :unsure:
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 15.07.2015, 14:44:24 ---Snyggt :)
Fast sångstämmorna kunde kanske sänkas lite... och hammonden höjas
Annars kanoners ^_^
Edit... konstigt, jag kunde inte skriva detta användandes an Internet Explorer. Den påstod att Ämne, altså "SV: MaxB - Forgot To Forget - ändrat intro, lite mellotron och hammond - 20150714" var för långt.... "You must enter text with 80 or fewer characters". IE lät mig inte posta min kommentar. Men via Google Chrome gick det utan problem :unsure:
--- Slut citat ---
Den ursprungliga rubriken i denna tråden är 78 tecken lång och när texten "SV: " läggs till i början av svarsrubriken blir det mer än 80 tecken,
vilket tydligen IE har problem med. Råkade ut för det även i festivalens röstningstråd.
Jag brukar lösa det genom att radera "SV:".
Dividend:
Vackert! Skönt med kören! (som kanske ska ned litet)
Bra sjunget! Trevlig ballad!
MaxB:
--- Citat från: Marsall skrivet 15.07.2015, 11:33:37 ---Härligt att visslingen e tillbaks ...den tillför enligt mig mucho ;)..tycker jag ...o reverbet passar bra ingen filt härinte..sen mini mer eller mindre..det går ju slipa i all evighet.. lyssnar idag i klösbrädan i solskenet ..o jag biter mig fast ånyo på visslingen..kanske jag biter mig själv i svansen ..men jag tycker att en vissling till som följer låter hand i hand till sista tonen typstart ca 0354 på spelaren ..skulle göra den gottmos ..för låten e bra lång å det skulle runda av den fint..Det blir mina 5 visslingar" för fortsättningen ...med det övriga jag nämnt tidigare ...keep going in the kakel .. :)
--- Slut citat ---
Du kan tänka dig en vissling nånstans i låten också eller som ett utro?
Det finns ju tydligen andra som stänger av så fort de hör nån vissla...
Knepig ekvation 1 = -1 typ... :wacko:
En annan lurig ekvation är 354 på spelaren - jag kom bara till 285 nånting? :huh:
Tack för all support Marsall!
--- Citat från: Asti skrivet 15.07.2015, 15:52:31 ---Den ursprungliga rubriken i denna tråden är 78 tecken lång och när texten "SV: " läggs till i början av svarsrubriken blir det mer än 80 tecken,
vilket tydligen IE har problem med. Råkade ut för det även i festivalens röstningstråd.
Jag brukar lösa det genom att radera "SV:".
--- Slut citat ---
Det där är jättebra information som jag inte hade en aning om. Har nu förkortat denna rubrik och kommer troligen inte fylla med 78 tecken framöver. Tack för info!
--- Citat från: Dividend skrivet 15.07.2015, 18:32:15 ---Vackert! Skönt med kören! (som kanske ska ned litet) Bra sjunget! Trevlig ballad!
--- Slut citat ---
Tack Div! Jag är själv tvehågsen idag då jag lyssnar på nuvarande mix. Får ser var jag med hjälp av tips drar den vidare. Kören ska ner!
Marsall:
Ett outro är det väl jag menar ..en vissling som avslutar låten tillsammans med den övriga sången ...låten är enligt spelaren 04 44 lång när jag kör spelaren på plattan iaf ? ..angående vissling så finns det ju vissling o vissling ..Din vissling e cool . Vistt kan jag vissla johanna javisst kan du det är ju ett annat äpple ...he he
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida