Forum > Färdiga produktioner

Asti - Lika stilla (klar)

<< < (2/11) > >>

HasseFX:
...snyggt arrat, men spara gärna lite av krutet till sista vändorna - dvs gå ned en (hel) del i intensitet på första refrängen :)

equality:
Väldigt snygg produktion! Fin text , gillar särskilt frasen: "orkar inte längre bry mig om vem som vill oss illa eller varifrån dom kom." Vacker melodi, fint framför och lirat!

Asti:

--- Citat från: HasseFX skrivet 13.07.2015, 16:01:33 ---...snyggt arrat, men spara gärna lite av krutet till sista vändorna - dvs gå ned en (hel) del i intensitet på första refrängen :)

--- Slut citat ---
Ja, det ska jag absolut överväga! Kan hålla igen på t.ex kördelen i första refrängen.
Roligt att du gillar arret! Tack för feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 13.07.2015, 18:51:57 ---Väldigt snygg produktion! Fin text , gillar särskilt frasen: "orkar inte längre bry mig om vem som vill oss illa eller varifrån dom kom." Vacker melodi, fint framför och lirat!

--- Slut citat ---
Roligt att produktionen känns bra! Var lite osäker på synthen och den digitala kören i refrängen...
Ville få till en ljudbild som inte är min "vanliga". Jättekul att du framhåller texten! 
Tack för din feedback!
/Asti

vstrs:
IMHO. Gillar intro och första vers. Ref blir för mycket synt/kör. Gillar det lugna partiet innan sista ref, det inför dynamik i kompet. Texten och sång är 100%. Mkt bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion