Forum > Färdiga produktioner

Asti - Lika stilla (klar)

<< < (3/11) > >>

Gurano:
Bra driv i låten och bra nivåer. Håller dock med Space om refrängen
/G

Asti:

--- Citat från: vstrs skrivet 13.07.2015, 22:29:53 ---IMHO. Gillar intro och första vers. Ref blir för mycket synt/kör. Gillar det lugna partiet innan sista ref, det inför dynamik i kompet. Texten och sång är 100%. Mkt bra!

--- Slut citat ---
IMHO?
Har förståelse för om du tycker det blir för mycket synth/kör i refrängen! Var själv lite tveksam....
Men vill på något sätt få extra tryck i refrängen. Ska fundera på åtgärd vad gäller refrängen.
Roligt att du nämner sång och text! Tack för din feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.07.2015, 00:04:30 ---Bra driv i låten och bra nivåer. Håller dock med Space om refrängen
/G

--- Slut citat ---
OK, du är också inne på den linjen...
Men kul att driv och nivåer gick hem!  :)
Tack för din kommentar!
/Asti

Marsall:
Härlig låt o lirande som vanligt!Bra text  o på svenska igen dessutom xtra +  :D .Tycker basen kan komma upp liite i styrka o growa till versen yttterligare ... sen kan jag hålla med Hasse spara krutet på körerna till sista reffen ..o själv skulle jag vilja haft en dubbelreffe i slutet  :o ..jag alltså .. Rock on"  :D

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 14.07.2015, 12:52:58 ---Härlig låt o lirande som vanligt!Bra text  o på svenska igen dessutom xtra +  :D .Tycker basen kan komma upp liite i styrka o growa till versen yttterligare ... sen kan jag hålla med Hasse spara krutet på körerna till sista reffen ..o själv skulle jag vilja haft en dubbelreffe i slutet  :o ..jag alltså .. Rock on"  :D

--- Slut citat ---
Ja, nu tyckte jag det var dags för en låt på svenska igen.  :) OK, ska kolla basen!
Jo, jag ska dra ner lite på arret i första refrängen. Refrängen körs ju om några
gånger i slutet, så ytterligare en runda tror jag blivit lite för mycket...
Kul att du gillar låten! Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion