Forum > Demolåtar
Gurano & Eddi - Let it go!
Asti:
Tufft och snyggt gitarrlir som vanligt från Gurano och här med passande
sång från Eddi, som har helt rätt attityd. Bra mix och ljudbild tycker jag.
Bra colab!
/Asti
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.07.2015, 14:53:19 ---Låten får en röst!
Skönt med en röst i låten.
känns bättre med den pipan
--- Slut citat ---
OK tack
--- Citat från: equality skrivet 13.07.2015, 18:59:25 ---Röjigt och tufft. Eddi sjunger bra. Ekot på sången är snyggt men gifter sig inte med garagerocksoundet i övrigt. Helsäkert, tajt lir och så. Kanske saknar jag en refräng för hitkänslan men musiken kanske är "ärligare" utan sådan.
--- Slut citat ---
Tack
Kan inte ändra reverbet på sången då det är inbränt i spåret. Hade nog inte tänkt mig något mera men ska fundera på refräng
--- Citat från: Asti skrivet 13.07.2015, 19:18:47 ---Tufft och snyggt gitarrlir som vanligt från Gurano och här med passande
sång från Eddi, som har helt rätt attityd. Bra mix och ljudbild tycker jag.
Bra colab!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack - kul att du tycker att det funkar som det är.
Tack för era öron och tankar
/G
Eddi:
Tack Gurano för att jag fick sjunga lite på denna pärla.Jo refräng saknas visst men det det kändes viktigare att få fram orden till ev. IS-"män" som överväger att gå me i Jihad - ge fan i det helt enkelt!
Edit: Lägger upp den här - suverän tycker jag
Marsall:
Rockar fint grabbar ..Eddie fin attityd o grow.. Gurano riff o moves" :D ..Reffekomp har ni ju där redan? Kompet efter let it go partiet ? ..på med en liten reffesång ba" Påt lite till tycker jag! ..Det rockar ju fina fisken :D
MOMA:
Skön kombo boys! Det är kul att höra när någon kliver in i en process, och fattar vad låten går ut på. Bra attityd i leaden till en rå och skön låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida