Forum > Demolåtar
Gurano & Eddi - Let it go!
mahan:
Tjou grabbar!
Riktigt snygg club-rock, kompet inte för hårt utan ger snyggt utrymme åt solisten. Eddi har lagt på ett jäkligt snyggt solistjobb här, låter som om han stått på scenen hela livet. Så detta collab får nog 4 rattar av fem, bra jobbat! :)
h. johan
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 14.07.2015, 05:16:04 ---Tack Gurano för att jag fick sjunga lite på denna pärla.Jo refräng saknas visst men det det kändes viktigare att få fram orden till ev. IS-"män" som överväger att gå me i Jihad - ge fan i det helt enkelt!
--- Slut citat ---
Tack själv :D
--- Citat från: Marsall skrivet 14.07.2015, 12:40:32 ---Rockar fint grabbar ..Eddie fin attityd o grow.. Gurano riff o moves" :D ..Reffekomp har ni ju där redan? Kompet efter let it go partiet ? ..på med en liten reffesång ba" Påt lite till tycker jag! ..Det rockar ju fina fisken :D
--- Slut citat ---
Tackar - vi får se om denna dras längre
--- Citat från: MOMA skrivet 14.07.2015, 17:33:07 ---Skön kombo boys! Det är kul att höra när någon kliver in i en process, och fattar vad låten går ut på. Bra attityd i leaden till en rå och skön låt!
--- Slut citat ---
Vi tackar :D
--- Citat från: mahan skrivet 14.07.2015, 20:55:43 ---Tjou grabbar!
Riktigt snygg club-rock, kompet inte för hårt utan ger snyggt utrymme åt solisten. Eddi har lagt på ett jäkligt snyggt solistjobb här, låter som om han stått på scenen hela livet. Så detta collab får nog 4 rattar av fem, bra jobbat! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Ja visst låter det bra det Eddi gör :D
Tackar!
Dividend:
Vad är det här för musikstil egentligen. Rockigt är det ju, men mer specifikt. Kommer att tänka på Rolling stones möjligtvis.
Eddi gör verkligen ett bra jobb. Röjigt och mixen sitter.
Jag tror fan jag laddar hem den här när den är klar! (Och det är ett bra betyg.) Sitter och headbangar lite smått sådär. (Lyfter och sänker på pannan.) ;)
pxm:
Skön låt, gillar guran och Eddis sång.....
Helcoolt..... :wub:
mvh
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.07.2015, 13:50:41 ---Vad är det här för musikstil egentligen. Rockigt är det ju, men mer specifikt. Kommer att tänka på Rolling stones möjligtvis.
Eddi gör verkligen ett bra jobb. Röjigt och mixen sitter.
Jag tror fan jag laddar hem den här när den är klar! (Och det är ett bra betyg.) Sitter och headbangar lite smått sådär. (Lyfter och sänker på pannan.) ;)
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar.
Stilar är svårt men som du säger så är det ju rock men i övrigt så är det nog typiskt min stil helt enkelt - som jag själv brukar beskriva det så är det en blandning av en stor dos rock, lite funksväng å lite spejs :D
--- Citat från: pxm skrivet 24.07.2015, 15:46:45 ---Skön låt, gillar guran och Eddis sång.....
Helcoolt..... :wub:
mvh
--- Slut citat ---
Vi tackar :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida