Forum > Demolåtar
Gurano & Eddi - Let it go!
Gurano:
Lite slumrande är det nog allt nu. Här kommer ett förslag till samarbete på KR - jag skulle vilja ha sång på denna - så om någon är sugen ... PMa mig då :D
Kan bli bra enligt mig då ... men jag är jävig :D B)
/Gurano
Nu med Eddi på sång:
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Ploj22_LetItGo.mp3[/mp3]
MaxB:
Ja, det slumras på kontrollrummet, Gurano!
Riktigt lugnt och som Asti påpekade i HM:s tråd så är vi ett gäng åldrande gubbar (mestadels) som utryckte oss oftare och mer, förr.
Nu verkar vi alla sitta och gunga i våra gungstolar och kommer inte upp från dem.
Harmonica mike:
Sjukt svängigt G.
Hade gärna ylat på denna,men jag är ålagd vila vare sig jag vill eller inte :ph34r:Får du in Marsall på denna kan det bli hur bra som helst då det svänger fett.
Vi blir ju inte yngre typ som Max sa..Fast Jagger och grabbarna,dom rockar fett än.Så det är aldrig försent för rocknroll :D
Mike
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.06.2015, 17:51:54 ---Ja, det slumras på kontrollrummet, Gurano!
Riktigt lugnt och som Asti påpekade i HM:s tråd så är vi ett gäng åldrande gubbar (mestadels) som utryckte oss oftare och mer, förr.
Nu verkar vi alla sitta och gunga i våra gungstolar och kommer inte upp från dem.
--- Slut citat ---
Ok då vet jag, men än har inte jag skaffat gungstol.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.06.2015, 09:59:20 ---Sjukt svängigt G.
Hade gärna ylat på denna,men jag är ålagd vila vare sig jag vill eller inte :ph34r:Får du in Marsall på denna kan det bli hur bra som helst då det svänger fett.
Vi blir ju inte yngre typ som Max sa..Fast Jagger och grabbarna,dom rockar fett än.Så det är aldrig försent för rocknroll :D
Mike
--- Slut citat ---
Tackar
Har en annan som testar sång på denna så vi får se om det blir nåt :D
Men när du vill/kan/får yla - så säg till (som du vet har jag en uppsjö med ideer som du gärna får lägga din energi på ;))
Samarbete gör att man inte gungar gungstol alltför ofta :D
/Gurano
Fuzzbub:
Schysst groove! Hoppas innerligt att du jobbar vidare på denna. Ruggigt bra du blivit på bas också tycker jag. Tight och svängigt som tusan. Hade jag kunnat sjunga och pilla med text hade jag hoppat på direkt! :) Följer denna. /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida