Forum > Demolåtar

En första inspelning med bandet.

<< < (3/5) > >>

Fuzzbub:

--- Citat från: Eddi skrivet 11.06.2015, 22:08:53 ---härligt att få lyssna till och ni har ett bra koncept här med vokalissa och allt, som sagt säg till när det blir live så kommer jag gärna :D

--- Slut citat ---

Härligt, vi har snart skrapat ihop en publik till första spelningen!  :)   

Har uppdaterat låtarna som nu är basigare (ganska basigt i mina monitorer nu) efter synpunkter ovan.    /Fuzz

Marsall:
Låter gott alla tre låtar..Blir nostalgisk när man hör replokal /inspelning .. hjärtat bultar lite xtra..  :)
sångerskan e handsken i !! Inte lätt att sjunga i replokal med kass medis" Synd att man har några mil när det blir på G  :( :D

Harmonica mike:
Grymt Bra Fuzzen,gillade detta.

Sista låten sträckte sig en bra bit över de övriga -världsklass- tycker jag.

Bra lirat och grymt bra sångerska :wub:

Mike

Fuzzbub:

--- Citat från: Marsall skrivet 12.06.2015, 09:01:52 ---Låter gott alla tre låtar..Blir nostalgisk när man hör replokal /inspelning .. hjärtat bultar lite xtra..  :)
sångerskan e handsken i !! Inte lätt att sjunga i replokal med kass medis" Synd att man har några mil när det blir på G  :( :D

--- Slut citat ---

Hehe nej hon har det inte lätt, även fast vi inte brakar loss det allra värsta!   Kul att du också gillar "replokalssoundet" det gör jag också.

Tack för tyck!    /Fuzz

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.06.2015, 10:06:47 ---Grymt Bra Fuzzen,gillade detta.

Sista låten sträckte sig en bra bit över de övriga -världsklass- tycker jag.

Bra lirat och grymt bra sångerska :wub:

Mike

--- Slut citat ---

Tack Mike!  Ja hon är bra alltså.  Igår sjöng hon in fyra låtar med 3-4 dubbningar utan problem.  EN sur ton lyckades vi detektera!  XD
Rätt bra för en som är ny i sammanhanget tycker jag.

Kul att du gillar våran "knaslåt" också.  Den är påkommen när jag lyssnade mycket på stoner och sen arrangerad av bandet. /Fuzz

MaxB:
Vad kul att ha en grupp att spela med! Och såna här resurser så att det låter tajt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion