Forum > Demolåtar
En första inspelning med bandet.
Fuzzbub:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.06.2015, 22:08:53 ---härligt att få lyssna till och ni har ett bra koncept här med vokalissa och allt, som sagt säg till när det blir live så kommer jag gärna :D
--- Slut citat ---
Härligt, vi har snart skrapat ihop en publik till första spelningen! :)
Har uppdaterat låtarna som nu är basigare (ganska basigt i mina monitorer nu) efter synpunkter ovan. /Fuzz
Marsall:
Låter gott alla tre låtar..Blir nostalgisk när man hör replokal /inspelning .. hjärtat bultar lite xtra.. :)
sångerskan e handsken i !! Inte lätt att sjunga i replokal med kass medis" Synd att man har några mil när det blir på G :( :D
Harmonica mike:
Grymt Bra Fuzzen,gillade detta.
Sista låten sträckte sig en bra bit över de övriga -världsklass- tycker jag.
Bra lirat och grymt bra sångerska :wub:
Mike
Fuzzbub:
--- Citat från: Marsall skrivet 12.06.2015, 09:01:52 ---Låter gott alla tre låtar..Blir nostalgisk när man hör replokal /inspelning .. hjärtat bultar lite xtra.. :)
sångerskan e handsken i !! Inte lätt att sjunga i replokal med kass medis" Synd att man har några mil när det blir på G :( :D
--- Slut citat ---
Hehe nej hon har det inte lätt, även fast vi inte brakar loss det allra värsta! Kul att du också gillar "replokalssoundet" det gör jag också.
Tack för tyck! /Fuzz
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.06.2015, 10:06:47 ---Grymt Bra Fuzzen,gillade detta.
Sista låten sträckte sig en bra bit över de övriga -världsklass- tycker jag.
Bra lirat och grymt bra sångerska :wub:
Mike
--- Slut citat ---
Tack Mike! Ja hon är bra alltså. Igår sjöng hon in fyra låtar med 3-4 dubbningar utan problem. EN sur ton lyckades vi detektera! XD
Rätt bra för en som är ny i sammanhanget tycker jag.
Kul att du gillar våran "knaslåt" också. Den är påkommen när jag lyssnade mycket på stoner och sen arrangerad av bandet. /Fuzz
MaxB:
Vad kul att ha en grupp att spela med! Och såna här resurser så att det låter tajt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida