Forum > Demolåtar

En första inspelning med bandet.

<< < (4/5) > >>

Håkan Nilsson:
Skitbra. Och sångerska med lite egen stil o attityd. De flesta tjejer låter ganska lika, även de som sjunger riktigt bra.

Fuzzbub:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 24.07.2015, 21:01:05 ---Skitbra. Och sångerska med lite egen stil o attityd. De flesta tjejer låter ganska lika, även de som sjunger riktigt bra.

--- Slut citat ---

Tack för tyck!  Jag kan bara hålla med.
  Nya inspelningar på ingång, bara jag sätter sista solot.  Fick hjälp av Wernborg på ett solo så stay tuned!  /Fuzz

MaxB:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 25.07.2015, 01:39:56 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 24.07.2015, 21:01:05 ---Skitbra. Och sångerska med lite egen stil o attityd. De flesta tjejer låter ganska lika, även de som sjunger riktigt bra.

--- Slut citat ---

Nya inspelningar på ingång, bara jag sätter sista solot.  Fick hjälp av Wernborg på ett solo så stay tuned!  /Fuzz

--- Slut citat ---

Lite fusk med Wernborg i ert band....

Wernborg:

--- Citat från: MaxB skrivet 25.07.2015, 11:13:33 ---
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 25.07.2015, 01:39:56 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Lite fusk med Wernborg i ert band....

--- Slut citat ---
:lol:

Ja, det blir långt till repen  :D

Asti:
Låter bra alla tre, men sista låten har lite extra!
De två första låtarna har lite Jefferson Airplane över sig, vilket flera noterat,
medan den sista närmar sig Hendrix tycker jag.
Sångerskan har fin känsla och attityd! Det låter fint om gitarrerna, men
(som också andra kommenterat) kunde basen vara lite tyngre...
Kanske lite mycket "skrammel" om cymbaler/hihats i första låten....
Förstår att ni har kul när ni lirar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion