Forum > Färdiga produktioner
Asti - U & I (klar)
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 07.05.2015, 15:26:32 ---Gurkorna känns bättre nu, men kanske att Tomaterna är lite såsiga.. :D
/Mr Green
--- Slut citat ---
Antar att du menar att gitarrerna funkar bättre nu..? :)
"Tomaterna" hänger jag dock inte med på.... :unsure:
/Asti t.f. Grönsakshandlare
bjurte:
--- Citat från: Asti skrivet 07.05.2015, 18:17:30 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 07.05.2015, 15:26:32 ---Gurkorna känns bättre nu, men kanske att Tomaterna är lite såsiga.. :D
/Mr Green
--- Slut citat ---
Antar att du menar att gitarrerna funkar bättre nu..? :)
"Tomaterna" hänger jag dock inte med på.... :unsure:
/Asti t.f. Grönsakshandlare
--- Slut citat ---
:lol:
zorrow:
Fina fisken! Först trodde jag dock att det var olika volym på första vändan och andra med sologitarren men det var bakgrunden med kören bara på andra som gjorde en "hörvilla". Varför inte damma på med kören också på första sologitarrvändan? Det är ju sjukt snyggt! Det som är vackert skall man slösa med! :D
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 07.05.2015, 23:18:02 ---Fina fisken! Först trodde jag dock att det var olika volym på första vändan och andra med sologitarren men det var bakgrunden med kören bara på andra som gjorde en "hörvilla". Varför inte damma på med kören också på första sologitarrvändan? Det är ju sjukt snyggt! Det som är vackert skall man slösa med! :D
--- Slut citat ---
Låter onekligen som att solot är högre i första vändan.... :unsure: Måste kolla upp det!
Jag är nog av den uppfattningen att man ska hushålla med ingredienserna så att
det händer lite mer utmed vägen. :) Men visst borde man ta tillvara på allt som är vackert här i livet.
Det har du alldeles rätt i! Tack för uppföljande feedback!
/Asti
Fuzzbub:
Mycket bra och skön låt du fått till Asti! Det är nog ett av de bästa Asti-alstren jag har hört. Gillar att du sjunger på engelska också.
Jo det låter riktigt bra ljudmässigt men det är nåt med den där sologitarren (om man ska vara petig) som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Själva gitarrljudet i sig är det ju inget fel på men det synkar inte riktigt till 100% med låten s.a.s. Köra på halsmick/byta gura eller nåt? Kanske lägga in ett piano som ligger och skvaplar med o.s.v. Eller ha det som det är för att det funkar. :D
Bra jobb! /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida