Forum > Demolåtar

Ixolit – Hoover Maneuvre

<< < (4/5) > >>

Ixolit:

--- Citat från: Eddi skrivet 31.03.2015, 14:08:07 ---
--- Citat från: Ixolit skrivet 31.03.2015, 09:25:44 ---Tack Eddi! Jag ska se över komprimeringen, men det är nog mest på sången och möjligen basen jag skenat med reglagen.

/Ix

--- Slut citat ---
Lyssna på cymbalerna där hörs det tydligt :)

--- Slut citat ---

Tack igen! Ska tänka på det i fortsättningen. Just de där frekvenserna har jag problem med hörselmässigt och Addictive Drums
har ju sin egen komprimering som jag alldrig rör. Men däremot väljer jag nog omedvetet förinställda trumljud med mycket komprimering
och skrammel för att jag gillar't. Bra att du säger till :)

Roffe H:
Riktigt spännande och bra, spelglädje och fin sånginsats...välkommen till KR, du kommer säkert att trivas.  :D
/Roffe H

Ixolit:

--- Citat från: Roffe H skrivet 31.03.2015, 15:35:00 ---Riktigt spännande och bra, spelglädje och fin sånginsats...välkommen till KR, du kommer säkert att trivas.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack för respons. :D Jag trivs redan.
/Ix

Marsall:

--- Citat från: Ixolit skrivet 30.03.2015, 22:48:27 ---Mashall:
Kul att du diggar du med. Jag kommer inte under några som helst omständigheter sjunga detta på svenska.
Nånsin.

/Ix

--- Slut citat ---

Ixolit: Tänk på saken nåt vart varv till ..Här har vi ett gäng grabbs till som håller med mig iaf i länken nedan !  ;) :D
Svenne" ringde precis nu och sa lira denna dänga så är det grönt sen ...
 :ph34r:

Ixolit:

--- Citat från: Marsall skrivet 31.03.2015, 20:19:32 ---
--- Citat från: Ixolit skrivet 30.03.2015, 22:48:27 ---Mashall:
Kul att du diggar du med. Jag kommer inte under några som helst omständigheter sjunga detta på svenska.
Nånsin.

/Ix

--- Slut citat ---

Ixolit: Tänk på saken nåt vart varv till ..Här har vi ett gäng grabbs till som håller med mig iaf i länken nedan !  ;) :D

Svenne" ringde precis nu och sa lira denna dänga så är det grönt sen ...
 :ph34r:

--- Slut citat ---

Haha:D man ska inte säga nej, bara hell no yeah!
/Ix

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion