Forum > Demolåtar
Marsall - ögonblick (Klar)
Emulator:
håller med Gurano och zorrow, det behövs mer bacon här. Gitarrerna låter fisiga och för fuzziga snarare än skitig tungdist.
Sången låter lite för mellanregistrig också. Testa att peta på eq'n runt 2-300hx, höj lite grann för att få med karaktären i de mörka delarna. runt 3-4 khz sitter rätt mycket karaktär också, så labba med de områdena.
Sen tycker jag gitarrerna kan tas om, det låter lite off beat här och var, -nöta och nöta.
gött mos annars!
Roffe H:
Som jag tidigare sagt ska du ha all heder för att du skriver på svenska, det gillas. Tips och råd har de redan fått så det räcker, men jobba på, jag gillar grund-soundet och stilen. :)
/Roffe H
Marsall:
Gurano.Zorrow emu o Roffe ..:Tack för frampushande o fina förslag som jag nu försökt fixat B)
Nu har jag lagt om gurorna och tog även om basen när jag liks höll på :o
har försökt eq sången efter fintips förslag o hoppas jag lyckats bättre nu.?
Har försökt stekt på gurorna till bacon ..
Hoppas det hela inte vart korv i papp nu" ... :unsure:
palm:
Hej hej!
Vilket lyft det blev på detta! Klar och tydlig sång....bra med de nya gitarrerna (jag gillar). Hann aldrig lyssna färdigt förra gången men denna gången kändes den riktigt kul.....
Som någon sa - kul med rock/punk på svenska.... känns länge sedan (för mig).
Där är något fill du gör med "ren" gitarr som känns lite otight i mina öron....men jag har haft fel förr :-)
Med vänlig hälsning,
Göran
Marsall:
Tack Palm för gillande o punk e gott :D jo tidsge gärna otightheten så skall jag kolla rättheten :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida