Forum > Demolåtar
Gurano - Flyg högt
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 16.02.2015, 03:44:31 ---Tjou Mr G!
Riktigt gott svängom i denna och här kan man tydligt kolla på ackordena vilket borde underlätta sångentusiasterna :D
Lite mer botten på basen efterlysen om de e möjligt förstås. Synd att PC-crashen tog livet av möjligheterna att mixa men.. that´s life!
Detta är en av dom bättre Gurano-testerna, hoppas o tror att du får påhäng med både guror o sång :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tackar
Ja vi får se vad jag kan göra med filerna - men ännu har ingen sagt till om sång .... det blir nog inget mer med denna än vad den är skulle jag tro.
/G
Roffe H:
Härligt ös i denna låt hopas det blir en fortsättning.... :)
/Roffe H
Gurano:
--- Citat från: Roffe H skrivet 17.02.2015, 15:28:19 ---Härligt ös i denna låt hopas det blir en fortsättning.... :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar
Ja en fortsättning skulle vara kul :lol:
spacetrucker:
Denna gillar jag. Basljudet är mycket nice ^_^ ...och trummorna också. Hoppas det blir fortsättning på denna.
//Space
Eddi:
Den här är otroligt tight och bra som musikalisk och väldigt svårt för en sångare att "bräcka" jag kan bara tänka mig en på forumet som kan ta den här och det är Ynot - allt annat skulle låta löjligt på nåt vis han har förmågan att se över kraften i låten och addera något som jag inte tror någon annan kan.
Så mitt förslag är att utsätta Ynot för en direkt fråga - kan du tänka dig att sjunga nåt på den härninga dängan - typ. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida