Forum > Demolåtar
Gurano - Flyg högt
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.02.2015, 09:17:37 ---Denna gillar jag. Basljudet är mycket nice ^_^ ...och trummorna också. Hoppas det blir fortsättning på denna.
//Space
--- Slut citat ---
Tackar - hoppas oxå på en fortsättning :D
--- Citat från: Eddi skrivet 18.02.2015, 16:31:38 ---Den här är otroligt tight och bra som musikalisk och väldigt svårt för en sångare att "bräcka" jag kan bara tänka mig en på forumet som kan ta den här och det är Ynot - allt annat skulle låta löjligt på nåt vis han har förmågan att se över kraften i låten och addera något som jag inte tror någon annan kan.
Så mitt förslag är att utsätta Ynot för en direkt fråga - kan du tänka dig att sjunga nåt på den härninga dängan - typ. :D
--- Slut citat ---
Alla är välkomna att försöka :D
/G
Marsall:
Tungt o suggestivt gott! Bra rakt igenom
zorrow:
Bra ljudbild som vanligt! Personligen hade jag föredragit en lite maffigare virvel men det är en smaksak. Basen är kanoners! Vi får hoppas att Plinka kan förgylla med sina vackra sång!
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 18.02.2015, 19:25:00 ---Tungt o suggestivt gott! Bra rakt igenom
--- Slut citat ---
Man tackar
--- Citat från: zorrow skrivet 21.02.2015, 17:12:24 ---Bra ljudbild som vanligt! Personligen hade jag föredragit en lite maffigare virvel men det är en smaksak. Basen är kanoners! Vi får hoppas att Plinka kan förgylla med sina vackra sång!
--- Slut citat ---
Tackar - Plinka har ännu inte sagt om hon vill/ska sjunga (inte någon annan heller för den delen), så än så länge går låten en osäker framtid tillmötes.
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida