Forum > Färdiga produktioner

MaxB - I Lied

<< < (5/17) > >>

MaxB:

--- Citat från: MacTS skrivet 07.02.2015, 12:46:25 ---Fin låt! Jag gillar både versionen där du sjunger och Mika sjunger! Din version känns lite mer desperat i sången (vilket ska tas som något positivt). Bra feeling och schysst låt!
En duett tror jag skulle kunna bli suveränt bra

--- Slut citat ---

Avvaktar fortfarande att en lämplig duett-låt dyker upp som vi båda gillar. Helst en egenskriven. Ja, jag tror våra röster då kan göra sig riktigt bra tillsammans.

--- Citat från: mahan skrivet 07.02.2015, 15:04:28 ---Tjhou Maxen! Många versioner på gång här men gillar live tagningen bäst. Den känns äkta med ditt känslosamma utförande.
Till nästa live insplelning ska du lyfta upp guran lite mer så att den funkar som ordentlig komp som stöder sången.

--- Slut citat ---

Ja, kanske guran ska upp lite i volym.

Roffe H:
Jag gillar duetten bäst, även om det är jättebra när du gör den själv... :)
/Roffe H

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 08.02.2015, 13:34:02 ---Jag gillar duetten bäst, även om det är jättebra när du gör den själv... :)

--- Slut citat ---

Har jag missat duett-versionen eller bara glömsk?
Vilken version är det?

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 08.02.2015, 14:50:46 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.02.2015, 13:34:02 ---Jag gillar duetten bäst, även om det är jättebra när du gör den själv... :)

--- Slut citat ---

Vilken version är det?

--- Slut citat ---

Det är nog jag som är lite vimsig, i den första versionen i trådhuvudet tyckte jag det lät som duett, men du sjunger väl stämman själv (snyggt var det i alla fall).
/Roffe H - (H som i hörselskadad)  :lol:

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 08.02.2015, 15:51:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.02.2015, 14:50:46 ---

--- Slut citat ---

Vilken version är det?

--- Slut citat ---

Det är nog jag som är lite vimsig, i den första versionen i trådhuvudet tyckte jag det lät som duett, men du sjunger väl stämman själv (snyggt var det i alla fall).
/Roffe H - (H som i hörselskadad)  :lol:

--- Slut citat ---

Det förklarar saken. Ja, loop-pedalen ger möjlighet att sjunga stämmor med sig själv och det gör jag i dennes sällskap.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion