Forum > Färdiga produktioner

Asti - Snälla väck mig (cover, klar)

<< < (3/7) > >>

Asti:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.01.2015, 12:49:51 --- :o

riktigt bra. snygg frasering och tolkning av texten. riktigt schysst och helt egen cover!

tycker du fått till mix och allt bra, gillar allting. grymt snyggt!

--- Slut citat ---
Gläder mig att du gillar! Året börjar bra!  :)
Tack för feedback!
/Asti

Gurano:
Jag har generellt svårt för covers men detta var en kul tolkning - väldigt annorlunda originalet. Finstämd känsla - hoppas att din torka försvann i och med denna då :D

Country är inte min bag ... men det är ju bara min smak det :D
Låter fint i alla fall.

/Gurano

Plinka:
Enligt min smak kunde du kanske också skippat countryguran, och gjort den mer "Bo Kaspers" eller nåt, men det är som sagt en smaksak! Jag tycker du sjunger den så otroligt fint och känslosamt, och det är det som lyfter hela låten. Underbart att höra!

Asti:
Gurano - Jag hade aldrig klarat att göra en cover av denna enligt originalet,
              så det måste bli en egen version.  :)
              Nej, country är inte många som gillar. Jag är själv svag för lugna countrylåtar
              med steel-guitar och som sjungs med känsla, som av t.ex. Emmylou Harris och Allison Krauss.
              Gläder mig att du tycker det är finstämt och låter fint!
Plinka - Jag valde mellan detta arret och ett mer latinamerikanskt tempo, troligen bossanova och
            då hade det kanske blivit lite åt Bo Kaspers hållet...
            Men som sagt, jag är en sucker för steel-guitar, så det fick bli så här.   :rolleyes:
            Blev väldigt glad för dina fina ord om min sång!

Tack för er feedback och god fortsättning på det nya musikåret!
/Asti

Clemens:
Vilken tid  :unsure: Snyggt "Cinzano"  :rolleyes: Det är kul med musik där man faktiskt får behållning av texterna, vilket inte är så vanligt nu för tiden...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion