Forum > Färdiga produktioner
Asti - Snälla väck mig (cover, klar)
Dividend:
Fint! Det låter Asti, mest pga texten tror jag. Berörande.
Asti:
Clemens - Förstår inte vad du menar med "vilken tid".... är det att låten är så kort?
Jag har försökt att göra texten lite allvarligare än vad jag tror Wham avsåg i sin upptempo version. :)
Dividend - Jo, texten är ju huvudsakligen min, men musiken Whams, även om jag tolkat den på "Asti"-vis. :)
Tack för era kommentarer!
/Asti Cinzano t.f. Spumante
Clemens:
--- Citat från: Asti skrivet 03.01.2015, 20:12:35 ---Clemens - Förstår inte vad du menar med "vilken tid".... är det att låten är så kort?
Jag har försökt att göra texten lite allvarligare än vad jag tror Wham avsåg i sin upptempo version. :)
Dividend - Jo, texten är ju huvudsakligen min, men musiken Whams, även om jag tolkat den på "Asti"-vis. :)
--- Slut citat ---
Nä, jag undrade bara vilken tid du ville bli väckt? -_- Men du kanske är vaken eftersom du skriver? :unsure:
Asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 03.01.2015, 20:36:31 ---
--- Citat från: Asti skrivet 03.01.2015, 20:12:35 ---Clemens - Förstår inte vad du menar med "vilken tid".... är det att låten är så kort?
--- Slut citat ---
Nä, jag undrade bara vilken tid du ville bli väckt? -_- Men du kanske är vaken eftersom du skriver? :unsure:
--- Slut citat ---
Naturligtvis! :D Vad trög man kan vara!
Antar att jag är vaken just nu, men jag kan ju också drömma att jag är vaken... :unsure: :wacko:
equality:
Älskar den melodin! Tycker du tolkar den utmärkt och sköter steelen exemplariskt. Kul med steel förresten, hittade någon plugg och lät datorn göra glidningarna...nja, det här var bättre lugnt sagt! :D
edit: Och först NU kom jag på vilken låt det var! Nämen GENIALISKT att göra en sådan känslosam tolkning av något som var en danspalatsplåga back then. Tror G Michael hade velat en sådan alternativ tolkning också. Bravo!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida