Bjurte, Lazarus och Wernborg,
Tack för tipsen. För att vara på den säkra sidan så uppfattar jag det som att skicka en fil med ljudet som man tänkt sej och en helt ren från allt utom stärkarljudet.
Låter ruggigt bra! Fin text också. 
Tackar för alla medverkande:)
Jo jag hör nu, när dom andra instrumenten är på plats att första halvan av solot är lite 'otajjt' ska ta om den delen innan jag laddar upp.
Punkigare/vildare ?? Bjurte 'is all about the melody'
Nämen ,det är ju en väldigt melodisk låt och det vete katten hur jag ska få in Punk här !
Smutsigare komp guror ? Jag kan kolla lite om jag kommer på nåt, eller det kanske är någon annan som har ide'er ??
Originalkomguran tycker jag appselut ska vara kvar i alla falll !
Mixare ? har vi någon sådan på Gång eller ??
Kanske inte punk direkt då, men något vildare. Jag vet inte, det är bara en idé.
Orginalguran skall absolut vara kvar. Den spelar i ett ganska högt register. Det borde finnas utrymme för någon "grunge"-gura i dom lägre registren också, kanske (tillsammans med orgeln).
Mvh
Lazarus
Gärna lite gitarrfills vid brygga och refräng om du hittar på nått vettigt. Testa och släng upp nått vettja.
Fortfarande har ingen anmält intresse för mix/produktion. Om jag ska mixa får vi nog hålla på fram tills "fastan" innan jag får fram nått lyssningsbart:)
Nu börjar det ju verkligen låta kanon. Jag saknar dock lite "skitigare" guror låten igenom. Solot är bra men kanske att jag hade väntat mig lite vildare/punkigare.
Tänker du dig kompgitarr som spelar smutsigare eventuellt med något slags driv?
Det är något jag funderar på som skulle kunna vara bra redan vid munspelsintror och sen på ett eller annat eller flera ställen genom låten.
Mika hinner inte bidra, åker till Kiev imorgon och blir borta hela veckan för att sjunga julsånger bl.a. i ett vackert operahus, tillsammans med knappt tjugo andra elever från skolan. Men kanske hon kan vara med, om det ska/kan sjungas nästa helg... Vi får väl se hur snabbt det rullar på här. Skulle det vara en bra ide att alla sjunger hela texten och sen klipper fixaren på lämpliga ställen? Jag föreställer mig att det kan bli mer känsla om man precis som Zzeb sjunger hela, så kan mixaren klippa lämpligt sen.
Munspela på du så får mixare /producent styra instrumentering/arr i låten.
För min skull är det OK om hon sjunger nästa helg. Lite beroende på om nån ställer upp med mix och när denne har möjlighet att mixa tror jag.
Ja, sjung hela versen du för känslan så.