OK, ny mix 11.12.2014. Första med Cubase 8:an. Plockade bort alla pluggar och började om från scratch. Dessutom ersatte jag midibasisten med mahan 
[mp3=200,20,0,left]http://www.kurpitsa.com/music/CAN_YOU_HEAR_ME_10-12-2014_2.mp3[/mp3]
edit: jo, dessutom, tack till mahan för hjälpen med marres sångspår 
Där fick du till det, som jag gillar!
Låter lite zz top med de där trummorna och guran!
Kanske skulle jag vilja höra lite tightare gitarrljud, eller hur man beskriver det. LIte mindre blött, det låter lite reverbigt nu.
Snyggt med synthar och gitarr, det är alltid bra!
Begriper inte hur du lyckas sjunga de där snabba glidningarna ner till de mörkaste tonerna marre
grymt gjort! Det finns nog enklare melodier att tänka sig till denna, men varför göra det när man fixar detta?Blir bra närvaror och "sence of urgency" när sångmelodin är så dynamisk där.
Jag skulle vilja höra att du la på en oktav upp, bara på sista ordet i varje strof... tror det skulle låta fint.
Har itne så mycket att säga om mixen då jag inte lyssnar i några vidare högtalare.
bra jobbat!
Tack

Men jag fattar inte var jag i så fall skulle lägga in, på versen eller reffen? Tell me more!
Oooh nu var det smaskigt mums att lyssna på denna!! Bra jobbat alla -suuupersnygg sång Marre!
Har inte bästa lurarna just nu, men vad jag kan höra är mixen jättefin och välbalanserad nu, och mitt tidigare gnäll på sångeffekterna stryker jag nu -detta blev grymt!
Dig litar jag alltid på Plinka, nu blev jag glad in i själen, tack

Helt hopplöst för mig att bedöma vilken jag gillar bättre. Kul att höra powerspelet och powerkvinnan sjunga!
Du ska inte jämföra verrar längre, som var fallet för ett tag sen, nu är det bara den senaste verren som gäller, lättare

Jag lyssnade på sista versionen,det här är ju asgrymt!
Mix och lir låter bra,kunde inte lyssna i lurarna så någon totalmix ger jag mig inte på.Maria i högform här,riktigt riktigt bra.
Och som bonus,grym låt som jag kommer att lyssna mer på.Bra jobbat alla.
Mike
Roligt, en grym låt från Space, och jätteroligt att sjunga till, sen kom Bjurte och spetsade till det till en fantastisk version

Hej hej!
Detta har jag inte lyssnat på innan.... MEN NU är det riktigt fräckt....Mkt bra mixat och allas insatser går ju inte av för hackor. Wow...attans drag i denna. Tyvärr inga utvecklingsförslag direkt. Dock en liten fundering kring utrot....som (jag personligen) inte är så förtjust i.....något som dras ner och sedan accelererar igen för att avslutas....INTE min grej. Bättre med fullt ös och sedan avslut - min enkla utsago!
Men attans vilket ös!
Med vänlig hälsning,
Göran
Kul att du gillar, det gör jag med, härlig låt!
Ta det här på rätt sätt, det är en fullträff på alla sätt, Mix, sång, medryckande (efter ett tag) sång och gitarrsolon.
Men nu är jag sån att jag skulle kanske efterlysa mer dynamik. Inte för att det behövs egentligen, radiolåtar har ju inga. 
Jag veet...det här är inte din bag, alltför malande och samma samma, men det har sin charm and I just love it