Forum > Demolåtar

Julsamarbete - med några Kontrollrummare

<< < (6/30) > >>

Gurano:
Lycka till med samarbetet - ska bli intressant att höra slutresultatet
/G

zzeb:

--- Citat från: Altsax skrivet 09.12.2014, 19:58:24 ---Var hämtar jag grund wav?

Till vem skickar jag en ny wav med klipp och klistra material?

Zzeb - en svensk bruce springsteen!
Mycket bra och tilltalande inledning!
(lite kort bara ;) )

Mvh
J

--- Slut citat ---

Vi är inte klara med låten ännu. Därför är den lite kort:) MaxB och jag har bollat lite vers ideér, vinklingar för en andra kanske tredje vers. Beror lite på hur lång låten blir. Det du kan göra nu är att anmäla intresse för vilket/vilka instrument eller andra kunskaper du vill bidra med.
Kolla första tråden så ser du vad som finns kvar att välja på. Om du vill kan du vara med mej och MAxB och spåna vidare på verser.
Jag är en nätsamarbets "rookie" som inte vet riktigt vad jag gett mej in på. Jag tror nog att vi behöver bli klar med text och form innan vi börjar brodera med andra arrangemang. Ska även läsa på Wernborgs länktips om just nätsamarbeten.

--- Citat från: 1up skrivet 09.12.2014, 21:03:54 ---Härlig stämning i denna :)

--- Slut citat ---

Tack!

--- Citat från: Gurano skrivet 10.12.2014, 00:18:15 ---Lycka till med samarbetet - ska bli intressant att höra slutresultatet

/G

--- Slut citat ---

Tack!

zzeb:
Har spånat på en allsångsmelodi till refrängen. Laddar upp inspelning ikväll.

MaxB:

--- Citat från: zzeb skrivet 10.12.2014, 11:24:53 ---Har spånat på en allsångsmelodi till refrängen. Laddar upp inspelning ikväll.

--- Slut citat ---

Kul m progress. Wernborgbas kommer oxå att göra stor effekt på helheten.

zzeb:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.12.2014, 11:40:41 ---
--- Citat från: zzeb skrivet 10.12.2014, 11:24:53 ---Har spånat på en allsångsmelodi till refrängen. Laddar upp inspelning ikväll.

--- Slut citat ---

Kul m progress. Wernborgbas kommer oxå att göra stor effekt på helheten.

--- Slut citat ---

Nu har jag laggt på allsångsrefrängen. Får se om ni tycker den duger.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion