Forum > Demolåtar

MaxB - It will get better - annan bas och Lazarus på trummor!

<< < (2/5) > >>

Plinka:
Jag lyssnade just på Bass egen verre, och såg att du också gjort en, så blev nyfiken ;)
Kul att höra, det låter delvist likt i stil men ändå så olika, och mycket på grund av era olika sångstilar :)
Låter bra, mixen bra, kanske lite puts på sången så!

Eddi:
Det är en stund sedan jag lyssnade på originalet och därmed kan ta in din version som vore den gjord av dig. Om det vore så skulle jag göra vågen ety det är en helsikes bra låt.
Du gör en egen version som låter bra men jag tycker att du har för mycket precense både på lead och kör, det mystiska med låten försvinner lite. Körerna är bra men jag saknade lite i början på vers ett som skulle bryta lite. I inearslurar så spräcklar det på vänster av nån anledning men med portapro funkar det bättre.
Guran tillför bra. Wawaguran alltså.

Bass:
Bah! Varför kan man inte lyssna via iPhone :/

Bass:
Haha alltså seriöst, diggar det som fan!
Jag är riktig sucker för lite mer space i soundet så det är ju en käftsmäll i nyllet med närheten. Men jag gillar det oavsett.

Gillar det så mycket att jag fick lägga ner att lägga om sången på min egen version då jag ramla in på dina melodier =P

MaxB:
Hoppas Bass fina låt gillas även så här:

[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/Bass_ItWillGetBetter_MaxB_v5_DrumsBass_oz.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion