Forum > Demolåtar
MaxB - It will get better - annan bas och Lazarus på trummor!
Eddi:
Måste bara säga det att med de nya trummorna blev det fina fisken. :)
MaxB:
HasseFX - jag har fått kommentar på det förut och har försökt med vanliga medel att åtgärda. Kanske får ta fram verktygslådan enligt ditt tips. Tack för hjälp på traven!
Bass - det är underbart att du kan ta det så öppenhjärtligt och att jag fått låna din fina komposition. Det är en sån här låt man önskar att man skrivit själv.
Spacetrucker - alla gillar inte allt. Enkelt som så. Tack för att du kommenterar.
Marsall - Jag ska försöka få till djup på basen och minska på midden i basen. Tack att du vägleder mig. Jag hör det själv nu efter din hjälp.
Eddi - Ja, jag hoppas Lazarus gillar trummorna i mixen. Jag upplever att de ligger bra men vi har olika förutsättningar på hårdvara, mjukvara och lyssning för att skruva till en optimal mix.
Mein:
--- Citat från: MaxB skrivet 30.12.2014, 18:48:47 ---
--- Citat från: Mein skrivet 30.12.2014, 18:32:50 ---
--- Citat från: Bass skrivet 27.12.2014, 13:06:43 ---Tja är i Thailand o kan inte lyssna!
Kan du inte posta direktlänk till låten. Flash fungerar inte så jag ser inte länken
--- Slut citat ---
Det funkar alltså inte alls?
/Mein
--- Slut citat ---
--- Citat från: Bass skrivet 27.12.2014, 17:24:04 ---Aaaasläckert!
Sån jävla asskön känsla att höra någon annans tolkning så här.
Så jävla vackert! Kan kanske hålla med om det där inse höga tonerna på it will get better. Men who am i to judge lixom ☺️
Rörd blev jag i alla fall. Vackert!
Ska spela upp denna sen för den låten skrevs för ❤️
--- Slut citat ---
Jo det verkar så... :huh: :rolleyes:
--- Slut citat ---
Aha! Jag kör ju inte frukt-pc (jo, fast bara med Windows) eller nån annan artikel från den fabriken men ungarna gör. Därav var jag lite förundrad över att jag inte hört några klagomål de senaste två åren. :)
/Mein
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida