Forum > Demolåtar
mahan - METALURG (ny version 3 dec 2014)
Eddi:
Låter verkligen jättebra det här allt utom partiet 58 till 103 distplockguran plockar dessutom fel nötter. Kanske längre svepande distande toner/ackord från de ljusa strängarna kan vara nåt och kanske lite svaj på dom?
Roffe H:
Kommer att funka bra som det är. Ösigt och rivigt som vanligt. Kanske som redan sagts, att det lugna partiet blir "lugnare" med annan trumstil. GILLAS !
/ROFFE H
mahan:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.11.2014, 13:25:06 ---Låter verkligen jättebra det här allt utom partiet 58 till 103 distplockguran plockar dessutom fel nötter. Kanske längre svepande distande toner/ackord från de ljusa strängarna kan vara nåt och kanske lite svaj på dom?
--- Slut citat ---
Tack för lyssning o komment Eddi!
Ska kolla och plocka lite nya nötter där, bör säkert dra en funderare på hela partiet.
Tyckte ju det lät så bra ända tills du nämnde om felen, nu stör dom mig åxå! :D
--- Citat från: Roffe H skrivet 27.11.2014, 15:44:57 ---Kommer att funka bra som det är. Ösigt och rivigt som vanligt. Kanske som redan sagts, att det lugna partiet blir "lugnare" med annan trumstil. GILLAS !
/ROFFE H
--- Slut citat ---
Kul att du gillar, skall kolla lugnet före stormen! :D
Asti:
Uppfyller absolut kriteriet "snabbt o rivit rock/metall alster"!
Men jag kanske iofs inte är rätt man att bedöma det... :)
Snygga gitarrer (som vanligt) och ett tungt, maffigt sound!
Har nog tyvärr inget konstruktivt att komma med, utan tycker
det borde funka utmärkt så här.
/Asti
mahan:
--- Citat från: Asti skrivet 29.11.2014, 17:01:21 ---Uppfyller absolut kriteriet "snabbt o rivit rock/metall alster"!
Men jag kanske iofs inte är rätt man att bedöma det... :)
Snygga gitarrer (som vanligt) och ett tungt, maffigt sound!
Har nog tyvärr inget konstruktivt att komma med, utan tycker
det borde funka utmärkt så här.
/Asti
--- Slut citat ---
Tjou o tack Asti!
Kul att du orkar lyssna, nu finns det ny version åxå om det blev lite lyssningsutrymme kvar i öronen! :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida