Forum > Demolåtar
mahan - METALURG (ny version 3 dec 2014)
Eddi:
Ja nu retar jag mig inte på några felnötter, kanske kan sakna den låga guran vid 160 kan du inte dubbla? Trummorna låter bättre och det hela blir mindre spretigt, bra! Senaste versionen var kanske lite volymsvag kan jag tycka svårt att göra a-b-jämförelse när man måste ratta volymen hela tiden. Men om du får upp den i volym något så tror jag tvåan är klart bättre. :D
mahan:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.12.2014, 16:17:52 ---Ja nu retar jag mig inte på några felnötter, kanske kan sakna den låga guran vid 160 kan du inte dubbla? Trummorna låter bättre och det hela blir mindre spretigt, bra! Senaste versionen var kanske lite volymsvag kan jag tycka svårt att göra a-b-jämförelse när man måste ratta volymen hela tiden. Men om du får upp den i volym något så tror jag tvåan är klart bättre. :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi!
Nu när festivalbrådskan är över ska denna låt ses över, bra pointer du ger så månne inte detta verk ska bli bättre.
h. johan
Marsall:
Ja nu vart funkpartiet mycke"bättre.. Kommer bli en fin dokumentär vill jag lova :D
bjurte:
Snygga övergångar mellan partierna och härligt argt riffande,men ändå väldigt melodiskt, Ajj Lajjk..
Kanske att jag skulle föredragit fetare, mindre vassa Dist-goror, men då blir det kanske inte lika möcke Metall.. B)
mahan:
--- Citat från: Marsall skrivet 08.12.2014, 10:19:37 ---Ja nu vart funkpartiet mycke"bättre.. Kommer bli en fin dokumentär vill jag lova :D
--- Slut citat ---
Tjou Marsall!
Bra att det går åt det bättre hållet...
(har redan fått tjuvtitta på dokumentären, he he) :D
Tack för lyssningen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida