Forum > Färdiga produktioner

Per Rosqvist - Betrayal in War

(1/4) > >>

Dividend:
LÅTNAMN: Betrayal March
ARTIST/GRUPP: Per Rosqvist
GENRE: pseudoklassiskt
LÅTLÄNGD: 7.5 minuter
KOMPOSITÖR: Per Rosqvist
PRODUCENT: Per Rosqvist
EV. MEDVERKANDE: Emu - namnval
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

Ok, skulle vilja ha lite negativ kritik också... Vill du göra mig den tjänsten Dåligt Gehör och skriva ner dina åsikter? :)

ANgående EQ och hans gånglåt kan jag göra NADA, tills jag får sångfilerna från den andra sångerskan...

Light Head:
Du är jäkligt duktig på detta mannen!

Lyssnar lite snabbt. Å det är stort! Till och från så svävar någon av orkesteravdelningarna iväg på lite egna vägar och så samlas de ihop igen. Det är ömsom vackert, ömsom pampigt. Brasset får kämpa!

Vid 4.05... SÅ J-A bra! Allt är bra, men det finns några partier som jag gillar lite extra. T.ex. inledningen, och vid 4.05,, och vid 5.15...

Detta gillar jag!

Vad är denna musikstils motsvarighet till "det rockar fett"?

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 24.08.2007, 19:11:58 ---Du är jäkligt duktig på detta mannen!

Lyssnar lite snabbt. Å det är stort! Till och från så svävar någon av orkesteravdelningarna iväg på lite egna vägar och så samlas de ihop igen. Det är ömsom vackert, ömsom pampigt. Brasset får kämpa!

Vid 4.05... SÅ J-A bra! Allt är bra, men det finns några partier som jag gillar lite extra. T.ex. inledningen, och vid 4.05,, och vid 5.15...

Detta gillar jag!

Vad är denna musikstils motsvarighet till "det rockar fett"?

--- Slut citat ---

Till " det rockar fett"? "a monsieur el grande  musica!!!" Detta är den bästa låt som gjorts någonsin, fast den är inte färdig ;)

equality:
Jag får bilder av folk i rörelse som i en historisk film. Vilket häftigt bubblande ljud (ngt till hö) i början. Vad är det? Bastonerna vid 01:12 är det bastuba? Fina växlingar och gillar när stråkarna blir solo en stund där vid knappa tre och vid fem minuter. Mycket vackert mellan ca 05:00-55. Detta bär klart ditt signum och imponerande med vilken säker hand du orkestrerar. Tycker också att du utvecklas, tidigare lät det lite grötigt här och var. Det gör det inte nu. Men snacka om att vara produktiv!?  :D   

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 25.08.2007, 00:04:16 ---Jag får bilder av folk i rörelse som i en historisk film. Vilket häftigt bubblande ljud (ngt till hö) i början. Vad är det? Bastonerna vid 01:12 är det bastuba? Fina växlingar och gillar när stråkarna blir solo en stund där vid knappa tre och vid fem minuter. Mycket vackert mellan ca 05:00-55. Detta bär klart ditt signum och imponerande med vilken säker hand du orkestrerar. Tycker också att du utvecklas, tidigare lät det lite grötigt här och var. Det gör det inte nu. Men snacka om att vara produktiv!?  :D   

--- Slut citat ---

Vad det är pizzcato-cellosar förmodligen. Njä, låter inte alls säkert orkestrerat. Men tack. Det finns dock en potential helt klart... Jag gillar hårdrockstrombonen vid 5 min +  som pumpar ur sig noter.....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion