Forum > Demolåtar

MaxB - A Natural Queen - ny mix 28/11

<< < (6/6)

Eddi:
Du går från klarhet till klarhet är ju ett uttryck som inte stämmer - du går från muddighet till klarhet passar bättre. En fantastisk skillnad blev det på rubbet även den låga orgeln snyggt rattat. Jag vill också ha den där motorn :wub:

Asti:
Ja, mycket skönare ljudbild nu! Låter klart och fint!
Mysig låt!
/Asti

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.11.2014, 14:20:01 ---Du går från klarhet till klarhet är ju ett uttryck som inte stämmer - du går från muddighet till klarhet passar bättre. En fantastisk skillnad blev det på rubbet även den låga orgeln snyggt rattat. Jag vill också ha den där motorn :wub:

--- Slut citat ---

Klart alltså?! Kan gå vidare och lämna den här bakom mig nu...
Brum....

--- Citat från: Asti skrivet 29.11.2014, 16:52:59 ---Ja, mycket skönare ljudbild nu! Låter klart och fint!
Mysig låt!

--- Slut citat ---

Klart alltså! Mysig låt, ja. Tänk vad di där människorna kan inspirera en till att komma på i musikens värld. Tack Asti!

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 29.11.2014, 19:16:41 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.11.2014, 14:20:01 ---Du går från klarhet till klarhet är ju ett uttryck som inte stämmer - du går från muddighet till klarhet passar bättre. En fantastisk skillnad blev det på rubbet även den låga orgeln snyggt rattat. Jag vill också ha den där motorn :wub:

--- Slut citat ---

Klasrt alltså?! Kan gå vidare och lämna den här bakom mig nu...
Brum....

--- Citat från: Asti skrivet 29.11.2014, 16:52:59 ---Ja, mycket skönare ljudbild nu! Låter klart och fint!
Mysig låt!

--- Slut citat ---

Klart alltså! Mysig låt, ja. Tänk vad di där människorna kan inspirera en till att komma på i musikens värld. Tack Asti!

--- Slut citat ---
Jag menade alltså att ljudbilden är klarare nu!  :)
Hade tyvärr inget mer konstruktivt att komma med.
Om låten är klar känner du nog bäst själv.
Möjligen kan du putsa lite ytterligare på sången...
/Asti

Fuzzbub:
Har läst alla kommentarer och lyssnat en gång. Fantastiskt med KR hörni.  Bra, trevliga och konstruktiva kommentarer!

Det hörs direkt att det är en bra låt.  Refrängen sitter som en smäck!  Har två saker att säga.
1.  Den är för kort!  En eller ett par till refränger med mer tryck s.a.s. skulle sitta fint på slutet.
2.  Jag "hör" en kvinnlig överstämma (eller oktav) i refrängerna, eller varför inte på dom som fattas i slutet?  :) 

Mina tankar bara.   /Fuzz

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion