Forum > Demolåtar
Gurano - Cello electronica ... nu med elgura mm
mahan:
tJOU!
Now were talking, hur kunde du veta att det var just så jag tänkte det, snyggt!
Panorer ut ett gurapar til höger och vänster så blir effekten ännu större och djupare.
Basliret e jäkligt snyggt och soundet likaså, bra jobbat
h. johan
Marsall:
Håller med Mahan vart fettigt o fint det här med (gillade även det förra).. Riktigt gott groove o bra att du tog upp o kom tillbaka till cellogodiset i slutet.. B)
Eddi:
Nu fick jag bekymmer - visst det låter bra när gurorna stormar in men det ursprungliga - själen - i låten försvann för mig. Spelar ingen roll antar jag men hade du sålt det första till ES för 300 spänn så hade man fått höra den hela våren till en ny svensk kriminalserie på TV. Och det var ju ändå inte ditt mål så....... :wacko:
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 31.10.2014, 19:19:46 ---tJOU!
Now were talking, hur kunde du veta att det var just så jag tänkte det, snyggt!
Panorer ut ett gurapar til höger och vänster så blir effekten ännu större och djupare.
Basliret e jäkligt snyggt och soundet likaså, bra jobbat
h. johan
--- Slut citat ---
Kul att det tilltalar :)
Ska testa att panorera
--- Citat från: Marsall skrivet 31.10.2014, 20:27:23 ---Håller med Mahan vart fettigt o fint det här med (gillade även det förra).. Riktigt gott groove o bra att du tog upp o kom tillbaka till cellogodiset i slutet.. B)
--- Slut citat ---
EN får tacke :D
--- Citat från: Eddi skrivet 31.10.2014, 20:28:22 ---Nu fick jag bekymmer - visst det låter bra när gurorna stormar in men det ursprungliga - själen - i låten försvann för mig. Spelar ingen roll antar jag men hade du sålt det första till ES för 300 spänn så hade man fått höra den hela våren till en ny svensk kriminalserie på TV. Och det var ju ändå inte ditt mål så....... :wacko:
--- Slut citat ---
Du behöver inte vara orolig - den gamla versionen finns oxå kvar :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida