Forum > Demolåtar
Gurano - Cello electronica ... nu med elgura mm
Gurano:
En idé = en tanke = sittandes vid daw = ett litet utkast
Har ni några tankar om man/jag bör gå vidare med denna? I så fall hur? Lägg till - ta bort - förläng?
/G
Sättning
Synth
Cello
Trumma
Gura
Bas
Marsall:
skönt o meditativt nu ..lite västerlänska vibbisar får man .. den kan ta vilken väg som helst ..kan va så här lugn o skön fast nån minut till vore inte fel eller en plockgitarr som kommer in o ställer till det ..tunga släppackord som ävlas ...kan sluta hur som helst denna :D
Eddi:
Skön tycker jag. Jag kan höra någon form av lättare rytminstrument samt en ganska grov bas på det här men ingen gitarr på denna - sen tycker jag att syntliret är bra men lite vasst emellanåt. Bra harmonier rakt igenom. Någon honungssynth kanske som binder ihop det? Ja vad vet jag - fortsätt med denna.
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 24.10.2014, 20:03:27 ---skönt o meditativt nu ..lite västerlänska vibbisar får man .. den kan ta vilken väg som helst ..kan va så här lugn o skön fast nån minut till vore inte fel eller en plockgitarr som kommer in o ställer till det ..tunga släppackord som ävlas ...kan sluta hur som helst denna :D
--- Slut citat ---
Tackar. Kul att du gillar. Ja vi får se vad som läggs till
--- Citat från: Eddi skrivet 24.10.2014, 20:20:44 ---Skön tycker jag. Jag kan höra någon form av lättare rytminstrument samt en ganska grov bas på det här men ingen gitarr på denna - sen tycker jag att syntliret är bra men lite vasst emellanåt. Bra harmonier rakt igenom. Någon honungssynth kanske som binder ihop det? Ja vad vet jag - fortsätt med denna.
--- Slut citat ---
Tack. ja vi får se vad som läggs till. Du har nog rätt i synthens vassa ljud. Jag har precis byggt ihop en ny mycket större och bättre musikdator. Den låter inte riktigt som min andra dator - tar nog ett tag att, för mig, vänja mig.
/G
bjurte:
Låter bra som det är, skön stämning och snygga ljud(tycker inte det låter vasst) vilken synth ??
En lugn kvinnostämma på detta och den är klar..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida