Forum > Färdiga produktioner

Bjurte O Maria - Waiting (for the rain)

<< < (10/17) > >>

Eddi:
Ettan är klart bättre där har leaden fått mer kropp och står ut med frekvensangreppen från stämmorna - dessutom låter det riktigt bra när hon ryter till på de låga frekvenserna.

Marruschkka:
Håller med Eddi, ettan sticker ut och jag känner igen mig :lol:

Puss!

/Marre

mahan:
Tjou!
Jisses viket driv man hamnar in i, europop på högsta nivå!
Vet int varför Bjurte ropar på hjälp med denna låt???? För lätt klädd tu i regnet eller.... :D

OCh låten  mal vidare och foten hålls inte still. hitter mig stundom på Eurovisionscontest med vinnarna på estraden.
Abselut snyggt arrat o lirat, nu hittar jag inte fler lyftord.
Enda som jag kunde lite fixa på e guran dom första sekunderna och då talar jag om reverbet som nu e mono och låter aningen frånvarande.
Tycket att detta konststycke är värt att vara STEREO ända från början!
OCh guraliret... ja det kan ju Bjurte, föddes med plektrumet i handen.

Har jag nu glömt nåt... näe...skojar bara

MARRE!
Detta är det bästa jag hört av dig,  :wub:
din starka bärande röst passar som schmäck in i denna låt. Och stämmorna ger fin extra krydda.

Jaadå, låten rullat fortfarande på i lurarna men nu tar blyet slut i pennan så jag får avsluta här, TACK!
Skitsnyggt jobbat!

h.   johan

bjurte:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.10.2014, 12:13:26 ---Ettan är klart bättre där har leaden fått mer kropp och står ut med frekvensangreppen från stämmorna - dessutom låter det riktigt bra när hon ryter till på de låga frekvenserna.

--- Slut citat ---
Gillar oxo 1:an bäst 'den ska vi hava'..
--- Citat från: Marruschkka skrivet 29.10.2014, 20:20:39 ---Håller med Eddi, ettan sticker ut och jag känner igen mig :lol:

Puss!

/Marre

--- Slut citat ---

Härligt Maria då är vi öfverens.. ;) en liten puts på Gurkorna bara sen får den vara klar tycker jag..

--- Citat från: mahan skrivet 29.10.2014, 23:14:10 ---Tjou!
Jisses viket driv man hamnar in i, europop på högsta nivå!
Vet int varför Bjurte ropar på hjälp med denna låt???? För lätt klädd tu i regnet eller.... :D

OCh låten  mal vidare och foten hålls inte still. hitter mig stundom på Eurovisionscontest med vinnarna på estraden.
Abselut snyggt arrat o lirat, nu hittar jag inte fler lyftord.
Enda som jag kunde lite fixa på e guran dom första sekunderna och då talar jag om reverbet som nu e mono och låter aningen frånvarande.
Tycket att detta konststycke är värt att vara STEREO ända från början!
OCh guraliret... ja det kan ju Bjurte, föddes med plektrumet i handen.

Har jag nu glömt nåt... näe...skojar bara

MARRE!
Detta är det bästa jag hört av dig,  :wub:
din starka bärande röst passar som schmäck in i denna låt. Och stämmorna ger fin extra krydda.

Jaadå, låten rullat fortfarande på i lurarna men nu tar blyet slut i pennan så jag får avsluta här, TACK!
Skitsnyggt jobbat!

h.   johan

--- Slut citat ---

Oj ! Tack för alla superlativen, och jo jag förstår vad du menar med Intro-Gurorna, dom blev nog lite bortglömda bland dom 70 spåren.. :D
Ska kolla med någon Stereo breddare och kanske lite kompression  på dem..                 

bjurte:
Småfix.
1. Marre ommixad med mina gammla hederliga 32 bits pluggar.
2. Trummorna diskantvässade.
3. IntroGuror Stereobreddade
4. RefrängGuror Uppdragna.

Börjar känna mig Redo... :)

[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/WFTRSKlar.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion