Forum > Färdiga produktioner
Alter ego
Hellfog:
Skön låt.
bjurte:
Snyggt Pianojazzande, låter på riktigt om jazzandet blir låt, blir oftast bara 'parodi' när ickekunniga popsnören försöker sig på jazz.
Snyggt break där i mitten..
Svänger katten.. B)
Henric:
--- Citat från: Hellfog skrivet 18.10.2014, 21:42:21 ---Skön låt.
--- Slut citat ---
Tack, ja det blev rätt skojigt! Skönt att jazzaa loss lite....behövs i detta vädret om inte annat! B)
Henric
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 19.10.2014, 11:39:53 ---Snyggt Pianojazzande, låter på riktigt om jazzandet blir låt, blir oftast bara 'parodi' när ickekunniga popsnören försöker sig på jazz.
Snyggt break där i mitten..
Svänger katten.. B)
--- Slut citat ---
Tack, svårt att göra jazz bra - EZ drummer grooven är bra, skulle önska ett större bibliotek bara....
Det är kul med jazz för man kan ta ut svängarna rätt friskt och det finns egentligen inget rätt eller fel, mång genres idag är fördärvade av självutnämda förståsigpåare vars enda mål är att likrikta musik och begränsa den konstnärliga friheten....
Henric:
Fixade till slutet och förlängde låten något med hjälp av copy/paste - hur jazzigt är inte det! :lol:
Har mastrat i Soundforge och hyfsat till en del toppar är och var, loudnessmätt och låten fick titeln Alter ego - latin för "Mitt andra jag"....
Tycker det låter ungefär som jag vill nu, gillar triofeelingen.... B)
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida