Forum > Färdiga produktioner

Alter ego

<< < (4/4)

Roffe H:
Ja, det har verkligen gått framåt i helgen, härlig gitarr också, coolt. Riktigt, jäkla bra.B)
/Roffe H

Henric:

--- Citat från: Roffe H skrivet 19.10.2014, 14:46:42 ---Ja, det har verkligen gått framåt i helgen, härlig gitarr också, coolt. Riktigt, jäkla bra.B)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Underbart musikväder - spöregn - inget trädgårdsarbete!!!  :lol:

Förbaskat skoj att jazza, börjar kännas färdigt nu tycker jag, kul att du gillar Roffe!  :wub:

Med vänlig hälsning Henric

MaxB:
Jag har en högtidsstund nu, hemkommen en fredagskväll, ingen stress och en god kopp te bredvid datorn och skönaste lyssnings-lurarna på huvudet.
För mig är det dessa Philips SHP 2500 (149 kr på Webhallen) som Mika och jag har på oss då vi lägger sång.

Din jazz är cool och låter riktigt bra, den låter på riktigt!

Henric:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2014, 21:06:18 ---Jag har en högtidsstund nu, hemkommen en fredagskväll, ingen stress och en god kopp te bredvid datorn och skönaste lyssnings-lurarna på huvudet.
För mig är det dessa Philips SHP 2500 (149 kr på Webhallen) som Mika och jag har på oss då vi lägger sång.

Din jazz är cool och låter riktigt bra, den låter på riktigt!

--- Slut citat ---

Tack! Kul att du gillar!  :rolleyes:

Roffe H:

--- Citat från: Henric skrivet 19.10.2014, 14:49:04 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.10.2014, 14:46:42 ---Ja, det har verkligen gått framåt i helgen, härlig gitarr också, coolt. Riktigt, jäkla bra.B)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Underbart musikväder - spöregn - inget trädgårdsarbete!!!  :lol:

Förbaskat skoj att jazza, börjar kännas färdigt nu tycker jag, kul att du gillar Roffe!  :wub:

Med vänlig hälsning Henric

--- Slut citat ---

Gillar verkligen. B)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion