Forum > Demolåtar
Dividend - Hymne der Nacht -
Dividend:
Tack för dina ord Maria. Temat som vi nog tänker på (refrängen kan man kalla det) är helt outstanding att jag kom på. Det är jävligt snyggt, utan att skryta :D Jag har ingen keyboard nu, skriver allt med musen. OCh jag hade ingen keyboard när jag skrev det heller. Det är det från 1:20 och framåt.
Kul att göra nån mållös. Ska, som Asti rådde, införa partier i annan (dur)-tonart
equality:
Får tyvärr inte ut mer en ett par minuter min iPhone. Det är mycket vackert. Tycker fortfarande att celli kommer in lite burdust och avbryter det fina meloditemat på ett för tidigt stadium. Tror jag förstår ditt tänk här men för mig skulle just detta passa lite senare. Fint när du lägger in något/några oväntade durackord. Ska lyssna i min ordinarie dator i helgen och förhoppningsvis ge lite bättre analys efter att ha hört hela stycket.
Light Head:
Helt grymt intro! Och vilken rymd du har!!
Kompositionen tar tag i mig direkt, och spelar upp så många bilder, så stora landskap!
Kring 6.55 kan jag få en viss "midi"-vibb på brasset,, även vid 7.25.. ja lite sådan ställen. Men för det mesta låter det sjukt bra!
Dividend:
Tack LH för lyssning. Kul att du drogs med. Den är helt omixad och jag vet inte om orkar mixa i det här skedet :)
pxm:
Den här är mycket spännande !!!!! :wub:
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida