Forum > Demolåtar

Dividend - Hymne der Nacht -

(1/5) > >>

Dividend:
Okej, då har jag jobbat som ett svin på den här. Ändrade titeln till korrekt tyska också.

Hittade denna från 2011 och insåg genast att den kunde förbättras på olika sätt. Införa kontrasubjekt mm.

Den är typ ganska omixad. Gamla EWQL är det som används. Får läsa manualen (har glömt det mesta). Alla klagomål och åsikter välkomnas.

Den är 11 minuter lång. Titeln är namnet på ett kapitel ut Nietzsches Zarathustra, som känslomässigt appellerade till mig 2011 :)

Holgers Tröst:
Bättre?? Hur om man får fråga?  :mellow:

Dividend:
Med hjälp av kontrasubjekt (hör här dagen efter att det inte låter helt perfa).  JAg kan posta versionen från 2011:

Den är mer monofon:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=21439.0

equality:
Försökt tre ggr att få iPhonen att spela längre än den första minuten. Men det går inte trots hygglig 3G-täckning här på Koster. Vilken minut sen! Andlöst vackert med melodin på oboe mot stråkarna.  Jag vet ju inte vad som kommer sen och skall egentligen inte uttala mig mig men Tyvärr låter det som celli hamrar sönder detta vackra på ett tidigt stadium innan det fina temat fått sätta sig ordentligt? Får lyssna mer när jag kommer hem. Väldigt lovande so far.

Dividend:
Låter bra Eq. Har du fått lyssnat nåt mer sen sist? :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion