Forum > Demolåtar

Cykeln - Like the Roma do (v3 140812)

<< < (2/8) > >>

Eddi:
En skojig låt som gör att man drar på smilbanden. Jag blev mycket imponerad av din balalajkateknik som later bra och humaniserad - jag vet hur svårt det är. Bra att du sa att det var Rikki som gjort texten. Du och hon har samma språkton och samma humor så jag tog för givet att det var du som hade satt ihop något liknande (typ 22 mars) Texten är mycket bra och sveper ihop med musiken på ett perfekt sätt.

For Rikki: (google)
A fun song that makes you draw a smile. I was very impressed with your balalajkateknik that sounds good and humanized - I know how hard it is. Glad you said it was Rikki who made the text. You and she have the same språkton and the same sense of humor so I took it for granted that it was you who had put together something similar (type 22 March) the text is very good, and wraps up with the music perfectly.

pxm:
Den här är JÄTTE bra spelad sjungen och mixad.... :)
Du imponerar, cykeln !!!!!!
Jag gillar den här...

mvh

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2014, 15:15:20 ---En skojig låt som gör att man drar på smilbanden. Jag blev mycket imponerad av din balalajkateknik som later bra och humaniserad - jag vet hur svårt det är. Bra att du sa att det var Rikki som gjort texten. Du och hon har samma språkton och samma humor så jag tog för givet att det var du som hade satt ihop något liknande (typ 22 mars) Texten är mycket bra och sveper ihop med musiken på ett perfekt sätt.

For Rikki: (google)
A fun song that makes you draw a smile. I was very impressed with your balalajkateknik that sounds good and humanized - I know how hard it is. Glad you said it was Rikki who made the text. You and she have the same språkton and the same sense of humor so I took it for granted that it was you who had put together something similar (type 22 March) the text is very good, and wraps up with the music perfectly.

--- Slut citat ---

Thank you on behalf of the entire staff!
Jag hoppas att min balalajakteknik är human annars börjar jag känna mig lite midiaktig :)
Jättekul att du gillar låten! Jag har gjort två tidigare försök på denna texten som Rikki spolat men nu tror jag hon tycker den är ok. Jag ska hälsa!
...22 mars??

--- Citat från: pxm skrivet 06.08.2014, 15:28:38 ---Den här är JÄTTE bra spelad sjungen och mixad.... :)
Du imponerar, cykeln !!!!!!
Jag gillar den här...
mvh

--- Slut citat ---
Vad kul - tack så hemskt mycket!!

cykeln:
Ny version i trådhuvud - tack för feedback och hoppas på bättring!

Asti:
Basen tycker jag blev bättre, men sången känns lite dov och beslöjad.
Lite mer diskant på sången, kanske 2-3 dB höjning runt 8kHz ungefär.  :)
/Asti t.f. dis-kantor

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion