Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - WTF
zorrow:
Marshall - Tack för utomordentliga tips igen. Ett myrben till på basen samt en kort passus med trummor, bas och sång endast är fixat. Tycker att det blev bra!
Zakyath - Tack för bra feedback. Jag har också stört mig på sisslandet men har två lurar i lyssning där utfallet är olika. I de billigare funkar OH nivån men i de lite bättre lurarna blir det för sissligt. Sänkte någon dB på överhänget och tycker att det låter bättre. Det är meningen att gitarren skall ligga lite över sången vilket jag tycker hör till genren (-80 bay area thrash). Sen har jag väl lite dåligt självförtroende kring mina sånginsatser också...
Equality - Tack för klösig kommentar :D Har släppt ut snaren lite till. Från tvångströja i första versionen till grönbete i det fria nu. Jättebra feedback! Galoppen tycker jag hör till stilen så den får vara kvar.
Marsall:
Vart ju skitbra juhh :D
Det j.vliga e att jag kom på en grejj till :o.. :D Att nu skulle det sitta pricken över" med nysång på det" partiet .En rak .visksång ..Skulle bli klockers!! B) Men den e la go nu mä".. Rock on"
bjurte:
Låter bra nu, bas och gura låter kanon, extra plus för härligt gnissel-solo.. :)
zorrow:
Marshall - tack igen för alla goda råd! Har försökt lite med viskröst utan att få till det riktigt :wacko:. Går på det imorgon igen och om rösten pallar tror jag att det kan vara en bra idé. Annars får jag stanna här.
Bjurte - tack igen! Du är som vanligt ovärderlig :wub:
Asti:
Oj, vilket ös och driv du fått till! Skitbra det här!
Detta är normalt inte min "genre", men det går inte att värja sig här.
Har absolut inget att anmärka på. Får leta fram en treo efter headbangandet tror jag...
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida